Vivacom спечели три призови награди „Златно сърце“ за цялостното си отговорно социално поведение в осмото издание на годишния конкурс на сп. Business Lady за благотворителност и корпоративно-социална отговорност. Престижните отличия бяха връчени на 17 май по време на бляскава церемония в Интер Експо Център в столицата.
Vivacom получи три първи места в категориите „Устойчива социална политика“ за цялостната и постоянната си политика за корпоративна социална отговорност, „Подкрепа и развитие на общини и региони“ за инициативата си Vivacom Регионален грант и „Здраве и здравни инициативи“ за активната си дейност, свързана с борбата с Covid-19.
„Изключително благодарни и поласкани сме от тези отличия, защото през изминалата година екипът на Vivacom вложи сърцата си, за да осъществи всички проекти, свързани с корпоративната ни социална отговорност. Ние вярваме, че в трудни времена като настоящите е наистина важно да свържем бизнеса и социалните ангажименти, а корпоративните ценности са една от най-добрите и устойчиви възможности за просперитет на компанията и заради това продължаваме да влагаме най-доброто от себе си“, каза по време на церемонията Галина Софрониева, директор „Човешки ресурси“ във Vivacom.
Отличената на първо място инициатива на Vivacom в категорията „Подкрепа и развитие на общини и региони“ e Регионалният грант. Тя подпомага развитието на регионите чрез безвъзмездно финансиране на проекти на местните общности. Кампанията стартира преди 7 години, като общата инвестиция на телекома за този период е над 446 000 лв. в над 95 проекта от цялата страна.
Друга кампания, донесла призово място Vivacom в наградите „Златно сърце“, е националната дарителска кампания Операция „Жълти стотинки“. Вече 10 години чрез нея компанията подкрепя социални каузи в името на деца и младежи, с инвестиция от над 600 хил. лв., дарени за 5 каузи. В десетото юбилейно издание Операция „Жълти стотинки“ събира средства за Сдружението на олимпийските отбори по природни науки (СООПН) за подготовката и участието на младежите от националните отбори в международни състезания.
Наградите за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце” събират на едно място инициаторите на едни от най-успешните социално отговорни инициативи. Те отличават компаниите и личностите, които са допринесли за реализирането на смислени проекти в помощ на обществото и на отделни групи, и им дават възможност да споделят вдъхновяващи истории. „Златно сърце” иска да даде гласност на различни професионални успехи, качества и постижения, споделяйки добри практики и изпитани управленски модели, като по този начин се даде пример и бъдат насърчени все повече компании и личности да се включат в подобни инициативи.
Коментари
Последни
Кола излетя и се приземи на таван на ул. София в Банкя (СНИМКИ)
Поредният пътен космонавт кацна в градинка на таван в градинка на ул. София в Банкя. Инцидентът... Прочети още...
Ремонт затруднява движението по Тракия на София - Бургас
Шофьорите да се движат с повишено внимание в участъка от 11-ти до 16-ти км на АМ „Тракия", сле... Прочети още...
Осъдиха двама фалшификатори на пари в София
Мъж и жена са били осъдени на "лишаване от свобода" за престъпления против паричната и кредитната си... Прочети още...
След вчерашната спецакция: Петьо Петров е обявен за общодържавно издирване
Бизнесменът Петьо Петров - Еврото е обявен за общодържавно издирване, става ясно от съобщение на Соф... Прочети още...
Виж също
closeКак да изберем правилните слънчеви очила...
Слънчевите очила са ключов аксесоар във всеки един сезон, но когато навън има и слънце, те стават незаменими. Този аксес...
Прочети още keyboard_arrow_right