А1 получи две награди от конкурса B2B Employer Branding Awards 2021. Компанията беше отличена за иновациите в обучението на таланти в пандемични условия. В специалната категория „Изгряващ лидер“ наградата беше заслужено присъдена на Яна Янкова, старши мениджър „Финтех и дигитални решения“.
В категория „Иновации в обучението на таланти (по време на пандемия)“ журито на конкурса оцени високо подхода на А1 да стимулира и подкрепя надграждането на знанията и уменията на талантите в компанията чрез специално създадената ICT академия. Програмата е с фокус изцяло върху най-иновативните високотехнологични решения на компанията за корпоративни клиенти. При нея А1 използва новаторски подход за повишаване на компетенциите на талантите от направление „Корпоративни продажби“ в условията на пандемия, като с помощта на специално създадени виртуални обучения ги подкрепя да повишават знанията си за разширяващото се портфолио от високотехнологични решения на компанията.
През 2021 година обученията в ICT академия бяха обособени в 7 ключови модула, сред които „Софтуер като услуга“, „ИТ сигурност“ и „Интернет на нещата“. В рамките на 54 сесии ICT академия регистрира общо 1900 участия. Всички обучения бяха водени от 23 лектори, представители на А1, експерти в своята област, и помагаха на талантите от направление „Корпоративни продажби“ да надградят знанията си по 16 специфични теми.
Яна Янкова беше отличена от журито на конкурса за приноса си към развитието на дигиталните и финтех услуги на А1. Като старши мениджър „Финтех и дигитални решения“, под нейно ръководство са отдел „Финтех и дигитални решения“, екип „Дигитални интернет решения“ и екип „Дигитални маркетингови решения“. През 2021 година екипите, за които тя отговаря, достигнаха над 40 служители. Лидерските ѝ качества, фокусът върху развитие на нови източници на приходи с добавена стойност за компанията и клиентите, както и умението ѝ да мотивира и развива потенциала на членовете на екипите допринесоха за значително разширяване на портфолиото от предлагани услуги в подкрепа на дигиталната трансформация. За по-малко от година екипът на Яна Янкова създаде и поддържа над 500 кампании, а приносът им към общите приходи на компанията надхвърля няколко милиона лева.
Коментари
Последни
Спортното министерство не дава стадионите „Септември“ и „Юнак“ на Столична община
Министерство на младежта и спорта не е съгласно с искането на Столична община да придобие активите н... Прочети още...
АПИ с проект за основен ремонт на над 16 км от пътя Етрополе - Златица
Агенция „Пътна инфраструктура" е има проект за основен ремонт на над 16 км от път II-37 Етропо... Прочети още...
ГЕРБ-СДС в СОС: Парад на наглостта – брат, баща и син получават обществени поръчки за хиля...
„Парад на наглостта“ – така общинските съветници от групата на ГЕРБ-СДС в СОС опре... Прочети още...
Пускат движението на „Тракия“ между 20-и и 21-и км от София към Бургас
Движението по АМ „Тракия“ в платното от София за Бургас между 20-и и 21-и км ще бъде въз... Прочети още...
Виж също
closeЕРМ Запад изпълни плана си за обезопасяване на щъркелови гнезда в......
ЕРМ Запад обезопаси 88 щъркелови гнезда и 125 електрически стълба на територията на община Самоков в рамките на проекта ...
Прочети още keyboard_arrow_right