Бизнесът подкрепи социалната кампания #стигамрънка

Кампания Career Show 2019

Снимка: careershow.bg

Социалната кампания #стигамрънка набира все по-голяма популярност, а голяма част от бизнеса се включи активно в нея. Осовната цел на инициатиата е да накара тези, които са непрекъснато недоволни, да се задействат и да променят средатат си на живот и самите себе си.

Водени от огромия интерес  Career Show подготви 2 видеа, които могат да се видят на сайта им. Посланието на най-авторитетните работодатели е хората да не птдават енергията си единствено на „мрънкането“, а да действат в посока промяна на околната действителност, за да е наистина смислен и удовлетворяващ живота.

Стартът на кампанията  #стигамрънка беше оповестен през юли месец с посланията на редица популярни личности във видео компилация. Тези послания бяха споделени 2000 пъти и събраха повече от 100 000 лайкове. Career Show 2019 продължава да привлича съмишленици, споделящи кампанията в социалната мрежа.

Инициаторите са оптимисти и сматат, че така мнозина ще бъдата увлечени да си поставят големи цели и да се развиват, следвайки ги.

Кампанията продължава с пълна сила, а на 10 септември в зала Арена Армеец ще се състои Career Show 2019. На него трибуна ще получи успеха, постигнат от 150 работодатели и техните квалифицирани служители. На него ще присъстват специалисти от много области, ще обменят опит, ще вземат участие в лекции и уъркшопи. Всичко това ще е напълно езплатно, но ененобходимо да се направи предварителна регистрация на сайта.

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2.19386
  • USD
    1.72594
  • CAD
    1.30991
  • CHF
    1.72731
  • JPY
    1.51968
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

GENERALI мечтае за зелена Коледа и устойчиво бъдеще...

Дженерали Застраховане АД закупи 10 броя електрически автомобили – BMW I3, които ще заместят по-голяма част от слу...

Прочети още keyboard_arrow_right