d:istinkt е PR агенция на годината за 2022 г.

photo_library
  • d:istinkt агенция

    Снимка: d:istinkt

  • d:istinkt агенция

    Снимка: d:istinkt

Комуникационната агенция спечели общо десет награди на ежегодния конкурс BAPRA Bright Awards

d:istinkt е тазгодишният носител на приза „Агенция на годината“ в конкурса BAPRA Bright Awards 2022, организиран от Българската асоциация на PR агенциите. Наградите бяха връчени по време на тържествена церемония и оценяват постиженията на комуникационните агенции за последната година и иновативните подходи при създаване на комуникационни стратегии и кампании. Освен голямата и най-желана награда, d:istinkt спечели и още девет награди за кампании, реализирани за брандове като телекомуникационния оператор Yettel, търговската верига Лидл България и най-големия работодател в CX (Customer Experience) индустрията в страната TELUS International.

През последните четири години агенцията ни премина през мащабна трансформация, пое в нова стратегическа посока и спечели доверието на ключови брандове, които ни се довериха за тяхната PR комуникация, стратегическо планиране и най-вече творчески решения. И резултатите са налице. Благодарни сме за доверието им и вярвам, че заедно продължаваме към следващите успехи“, каза Боян Иванович, изпълнителен директор на d:istinkt.

Високото отличие за d:istinkt е резултат от стратегическото преструктуриране на компанията, стартирало през 2018 г. Миналата година групата премина всеобхватен ребранд, вкл. ново име, лого и визуална идентичност. След въвеждането на новата корпоративна стратегия d:istinkt продължава да отчита стабилен ръст в приходите си, като само за последната финансова година той е 54% спрямо 2020 г.

Наред с престижното признание за цялостната дейност на комуникационната агенция, кампанията, която заслужи най-много отличия, бе „Digital Scouts – Знаеш, преди да скролваш“, реализирана за Yettel България. Кампанията получи две първи награди в категориите „Награда за PR иновации” и „Кампания за корпоративна социална отговорност“, второ място в категория „Инфлуенсър маркетинг кампания“ и трето място в категория „Комуникации към крайни потребители“. Digital Scouts има за цел да повиши осведомеността на децата и младежите и да ги обучи как да се предпазват от опасностите в интернет. За трите издания досега играта достигна до повече от 40 000 подрастващи и по време на кампанията стана №1 приложение по брой сваляния в App Store и Google Play, в категория „Образование“.

d:istinkt бе отличена и в две от най-престижните категории на конкурса BAPRA Bright Awards 2022. В категория „Награда за PR иновации“ кампанията „5G e за всички“ на Yettel България се класира на трето място с иновативния си подход  в мащабната информационна и обучителна кампания при въвеждането на новата мобилна технология 5G.

Също с трета награда в категория „Кампания за корпоративна социална отговорност“ бе отличена и кампанията за Лидл България „Рециклирането има смисъл“, насочена към популяризиране намаляването употребата  на пластмасата и стимулирането на рециклирането. Кампанията е част от дългосрочната мащабна стратегия REset Plastic.

Кампанията “Be Yourself” на proof. и TELUS International, в която d:istinkt е PR партньор, също получи редица награди на BAPRA Bright Awards 2022. Кампанията, която се фокусира върху преодоляването на предразсъдъците на работното място, спечели първо място в категория “Инфлуенсър маркетинг”, второ място в категорията “Кампания на годината” и трето място в категория “Работодателска марка”. Само преди няколко месеца кампанията спечели първо място на престижните награди Effie в категория “Корпоративни комуникации”, както и редица отличия на годишните IAB MIXX Awards 2022.

Тази година BAPRA Bright Awards бяха журирани от 29 международни PR и комуникационни експерти, представители на престижни световно признати организации, с председател Пол Холмс - основател и председател на PRovoke Media, който отправи специално послание към участниците.

За d:istinkt

d:istinkt е агенция, носител на редица награди за интегрирани комуникации и услуги, базирана в София, България. Агенцията е специализирана в предлагането на услуги в сферата на корпоративните комуникации, дигитални медии, криейтив, бранд консултации, медийни стратегии и стратегически комуникации.

d:istinkt е част от PROI Worldwide - най-голямата глобална мрежа на независими комуникационни агенции, обслужващи клиенти по целия свят. PROI обединява 78 партньори със 7300 служители в над 165 града и 50 държави.

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Анкета

Одобрявате ли именуването на улици и пространство в София в подкрепа на Украйна?
  • - Да, цяла Европа изразява своята солидарност (13%, 141 Гласове)
  • - Не, преименуването на алея пред Руското посолство е провокация (85%, 935 Гласове)
  • - Не мога да преценя (2%, 19 Гласове)
Общо гласували: 1095 Обратно към гласуване

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2.19386
  • USD
    1.72594
  • CAD
    1.30991
  • CHF
    1.72731
  • JPY
    1.51968
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

А1 внедри цялостно решение за дигитализация на образователния про......

А1 и Университетът за национално и световно стопанство (УНСС) демонстрираха цялостно технологично решение за дигитализац...

Прочети още keyboard_arrow_right