Две награди „Златно сърце“ за Vivacom

photo_library
  • Vivacom - Златно сърце

    Снимка: VIVACOM

  • Vivacom - Златно сърце

    Снимка: VIVACOM

  • Vivacom - Златно сърце

    Снимка: VIVACOM

Компанията беше отличена за развитие на дигиталното образование и за устойчива социална политика от списание и клуб BUSINESS LADY

Vivacom получи две отличия по време на седмото издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце” на списание и клуб Business Lady и списание Bulgaria Business Review.

Компанията получи първо място в направлението „Обучение и развитие в дигиталната сфера, точните науки и историята“. Наградата „Златно сърце“ беше връчена заради трайния ангажимент на Vivacom за дигитализация на българското образование. Журито беше впечатлено от резултатите от най-голямата национална инициатива за дигитализация на обучението Образование 4.0. Тя популяризира дигиталните образователни ресурси и мястото им в учебния процес, за да го направи интересен, полезен и адекватен на съвременните потребности на учениците. 

„Ние във Vivacom вярваме, че в съвременния свят всяка компания трябва да провежда политика за корпоративна социална отговорност, защото това е начинът обществото да върви напред. Стратегията ни е да подкрепяме дългосрочно обществено значими каузи и организации. Образованието винаги е било един от най-важните ни приоритети, защото вярваме, че младите хора са двигателят на иновациите и напредъка. Безрезервно подкрепяме различни благотворителни каузи, давайки ясен пример как бизнесът може да си сътрудничи с обществото в полза на по-добър живот за всеки един от нас.“, каза Веселка Вуткова, директор „Корпоративни комуникации“ във Vivacom.

„Злaтно сърце“ беше присъдено на Vivacom  и в категорията „Устойчива социална политика“. Телекомът получи високото признание заради дългогодишната си традиция в провеждането на социално отговорни инициативи. Сред тях са Vivacom Регионален грант, програма, която  стартира през 2014 г. в партньорство с Българския център за нестопанско право и подпомага развитието на регионите чрез безвъзмездно финансиране на проекти на местните общности. Общата инвестиция на Vivacom в шестте издания на Регионалния грант е над Общата инвестиция на Vivacom в шестте издания на Регионалния грант е над 382 000 лв., подкрепени са 82 проекта от цялата страна. Журито беше впечатлено и от резултатите на националната дарителска инициатива „Операция „Жълти стотинки“. Тя стартира през 2010 г. и оттогава подпомага безвъзмездно  деца и младежи. До момента са дарени над 655 000 лв. на значими социални каузи. Операция “Жълти стотинки“ се осъществява с подкрепата на десетки медии, фирми и организации.

Общо 35 благотворителни проекта и социални инициативи в над 20 различни категории получиха официално признание на церемонията в Интер Експо Център.

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Анкета

Ще избере ли СОС председател?
  • Да, ще избере (22%, 30 Гласове)
  • Няма да избере (26%, 36 Гласове)
  • Да, на ротационен принцип (12%, 17 Гласове)
  • Ще има нови избори (29%, 40 Гласове)
  • Ще почакаме до пролетта (11%, 15 Гласове)
Общо гласували: 138 Обратно към гласуване

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2,21747
  • USD
    2,00516
  • CAD
    1,48428
  • CHF
    2,04478
  • JPY
    1,40273
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

MOTOROLA RAZR 40 и MOTOROLA RAZR 40 ULTRA с до 150 лева отстъпка ......

Vivacom не спира да изненадва потребителите със страхотни отстъпки на някои от най-търсените смартфони. До края на март ...

Прочети още keyboard_arrow_right