Vivacom получи две отличия по време на седмото издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце” на списание и клуб Business Lady и списание Bulgaria Business Review.
Компанията получи първо място в направлението „Обучение и развитие в дигиталната сфера, точните науки и историята“. Наградата „Златно сърце“ беше връчена заради трайния ангажимент на Vivacom за дигитализация на българското образование. Журито беше впечатлено от резултатите от най-голямата национална инициатива за дигитализация на обучението Образование 4.0. Тя популяризира дигиталните образователни ресурси и мястото им в учебния процес, за да го направи интересен, полезен и адекватен на съвременните потребности на учениците.
„Ние във Vivacom вярваме, че в съвременния свят всяка компания трябва да провежда политика за корпоративна социална отговорност, защото това е начинът обществото да върви напред. Стратегията ни е да подкрепяме дългосрочно обществено значими каузи и организации. Образованието винаги е било един от най-важните ни приоритети, защото вярваме, че младите хора са двигателят на иновациите и напредъка. Безрезервно подкрепяме различни благотворителни каузи, давайки ясен пример как бизнесът може да си сътрудничи с обществото в полза на по-добър живот за всеки един от нас.“, каза Веселка Вуткова, директор „Корпоративни комуникации“ във Vivacom.
„Злaтно сърце“ беше присъдено на Vivacom и в категорията „Устойчива социална политика“. Телекомът получи високото признание заради дългогодишната си традиция в провеждането на социално отговорни инициативи. Сред тях са Vivacom Регионален грант, програма, която стартира през 2014 г. в партньорство с Българския център за нестопанско право и подпомага развитието на регионите чрез безвъзмездно финансиране на проекти на местните общности. Общата инвестиция на Vivacom в шестте издания на Регионалния грант е над Общата инвестиция на Vivacom в шестте издания на Регионалния грант е над 382 000 лв., подкрепени са 82 проекта от цялата страна. Журито беше впечатлено и от резултатите на националната дарителска инициатива „Операция „Жълти стотинки“. Тя стартира през 2010 г. и оттогава подпомага безвъзмездно деца и младежи. До момента са дарени над 655 000 лв. на значими социални каузи. Операция “Жълти стотинки“ се осъществява с подкрепата на десетки медии, фирми и организации.
Общо 35 благотворителни проекта и социални инициативи в над 20 различни категории получиха официално признание на церемонията в Интер Експо Център.
Коментари
Последни
Новините в София: Най-важното за деня 28 март 2024 г.
Столица.bg ви представя вечерния информационен бюлетин с акцентите от София на 28 март. Автомобил о... Прочети още...
Катастрофа с пострадал моторист на столичния бул. „Г.М. Димитров“
Пътнотранспортно произшествие между лек автомобил и два мотора е станало на бул. „ д-р Г. М. Д... Прочети още...
МВР: Сигналите за бомби на Летище София, СУ и Съдебната палата са фалшиви
МВР е предприело незабавни действия по установяване истинността на постъпилите днес сигнали за поста... Прочети още...
Мъж се опита да влезе в Президентството, задържаха го
Жандармерията е задържала мъж, който се е опитал да влезе в сградата на Президентството, съобщава Но... Прочети още...
Виж също
closeMOTOROLA RAZR 40 и MOTOROLA RAZR 40 ULTRA с до 150 лева отстъпка ......
Vivacom не спира да изненадва потребителите със страхотни отстъпки на някои от най-търсените смартфони. До края на март ...
Прочети още keyboard_arrow_right