eMAG Black Friday 2021: поръчки на 382 хил. броя продукти на обща стойност 55,9 млн. лв., 17% повече от миналата година

eMAG - Black Friday

Снимка: Снимка: eMag

  • По-голямо разнообразие на поръчаните продукти, значително увеличение на отделения за кампанията бюджет, покупки от мобилното приложение и картови плащания са тенденциите на eMAG Black Friday 2021.
  • Българските клиенти отделиха средно 430 лв. за поръчките си по време на eMAG Black Friday, което е ръст от 61% спрямо миналата година.

София, 22 ноември 2021 г. Кампанията Black Friday традиционно откроява най-важните тенденции по отношение развитието на електронната търговия в България. Нуждата от една дестинация за различни видове покупки, разнообразие на поръчаните продукти и по-висок бюджет, отделен за кампанията, както и повече покупки от мобилното приложение и картови плащания са акцентите на изданието eMAG Black Friday за 2021 година.

В неговите рамки клиентите са поръчали над 382 000 броя продукти от всички категории, както от eMAG, така и от 1814 Marketplace търговци на платформата, което е увеличение от приблизително 13% в сравнение с миналата година. Общата стойност на поръчките се е увеличила със 17% спрямо миналата година – до 55,9 милиона лева.

Резултатите потвърждават основна тенденция в развитието на електронната търговия у нас: консолидиране на поръчките от една дестинация за различни видове покупки и интегриране на онлайн пазаруването в ежедневните навици на клиентите. В тазгодишното издание на кампанията потребителите са добавяли в пазарската си количка средно 3 продукта от различни категории (50% увеличение спрямо миналата година).

„Тазгодишното издание на eMAG Black Friday потвърди това, което забелязахме още миналата година – онлайн пазаруването се е превърнало в константа в ежедневните навици на клиентите. Те са поръчвали от всички продуктови категории – много лаптопи, малки домакински уреди, продукти за дома, играчки, продукти за лична грижа, както и дрехи и подаръци за празничния сезон. Наред с това отбелязваме, че клиентите са направили повечето поръчки от мобилното приложение на eMAG и плащането с карти се е увеличило в сравнение с миналата година, защото е по-бързо, по-безопасно и по-лесно“, каза Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.

Водещи тенденции на eMAG Black Friday 2021:

  • Една дестинация за различни видове покупки и разнообразяване на пазарската количка: над 382 000 броя поръчани продукта от всички категории. Клиентите са добавяли средно по 3 продукта в пазарската си количка – с 50% повече в сравнение с миналата година;
  • Потребителите са отделили средно 430 лв. за своите поръчки по време на eMAG Black Friday, увеличение с 61% спрямо миналата година;
  • Поръчките през мобилни устройства достигат най-високото си ниво до момента, съставлявайки 74,83% от общия брой на направените поръчки;
  • Плащане с карта: 24,26% от поръчките са платени онлайн, най-големият процент до момента, тъй като повече клиенти предпочитат да използват лесен и безопасен начин на плащане, който им помага да спестят време.

Акценти на eMAG Black Friday 2021:

  • „Златната секунда” – 9:22:26 ч., 150 броя продукти, поръчани за една секунда;
  • „Златната минута” – 07:04 ч., 1626 броя продукти, поръчани за една минута;
  • Поръчан продукт с най-висока стойност: телевизор LG OLED83C11LA, 83" (210 см), Smart, 4K Ultra HD, OLED, Клас G – 7 499 лв.;
  • Най-разнообразната поръчка включва 61 броя продукти от 28 различни категории, включително текстил, кафе, съдове за готвене, перилни и почистващи препарати, съдове за маса, електрически инструменти, хардуеър & аксесоари, медицински уреди, дрехи, офис оборудване, инструменти и съхранение;
  • Най-голям брой поръчки са направени от София, Варна, Пловдив, Бургас и Русе.

Голямо разнообразие от продукти, поръчани по време на eMAG Black Friday 2021:

  • Кафемашина с капсули Krups Dolce Gusto Infinissima KP173B31, 15 bar, 1500 W, 1,2 л – 1255 бр.;
  • Интерактивна играчка M-Toys, Слон – 1070 бр.;
  • Телевизор Samsung 43AU8072, 43" (108 см), Smart, 4K Ultra HD, LED – 715 бр.;
  • Климатик Star-Light ACT-12ETL, 3D Inverter, 12000 BTU, клас A++, бял – 623 бр.;
  • Робот прахосмукачка Roborock S6 MaxV, ReactiveAI, Навигация LiDAR, 5200 mAH, автономия 3 ч., мoп, WiFi, черен – 575 бр.;
  • Слушалки Apple AirPods 2, бели – 426 бр.;
  • Смартфон Samsung Galaxy S20 FE (2021), Dual SIM, 128GB, 6GB RAM, 4G, Cloud Lavender – 394 бр.;
  • Зимна гума Kumho WP51 WinterCraft 195/65R15 91T – 300 бр. 

Разнообразие от продукти, предлагани от над 1800 Marketplace търговци на платформата

Клиентите все повече свикват да поръчват онлайн, когато имат нужда от нещо, и очакват да открият добри оферти при търговците. Разнообразието, предлагано тази година на eMAG Black Friday и постигнатите резултати не биха били възможни без усилията на над 1800 Marketplace търговци на платформата, малки и средни предприятия на пазара, които получиха поръчки за офертите си. Тази година Marketplace търговците са продали 78 000 продукта, което показва потенциала на този канал.

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Анкета

Къде ще прекарате Коледните и Новогодишни празници?
  • София! (55%, 102 Гласове)
  • В България с роднини (21%, 39 Гласове)
  • На почивка в България (3%, 5 Гласове)
  • В чужбина (7%, 12 Гласове)
  • На работа съм (5%, 9 Гласове)
  • Не съм решил (9%, 17 Гласове)
Общо гласували: 184 Обратно към гласуване

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2.19386
  • USD
    1.72594
  • CAD
    1.30991
  • CHF
    1.72731
  • JPY
    1.51968
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

Рекорден брой кандидатури в конкурса „Дигитално училище на Българ......

Приключи първият етап от конкурса на А1 „Дигитално училище на България“. Инициативата цели да ускори процеса...

Прочети още keyboard_arrow_right