Ежегодното проучване на eMAG преди Black Friday разкрива, че рекордните към момента 95% от българите знаят какво представлява търговската кампания, което е продължаващ нарастващ тренд от последните години, откакто тя се провежда. 73% от тях възнамеряват да се възползват от специалните оферти и да направят покупка.
Онлайн магазините продължават да са първият избор за Black Friday, за който се сещат – това е мнението на 62,9% от потенциалните клиенти, което е почти два пъти повече от предпочитащите физически магазини, 32,7%. eMAG.bg, от своя страна, е водеща платформа сред дестинациите за електронна търговия по време на кампанията – споменавана като предпочитание, за което първо се сещат, от 26,7% от респондентите в проучването, възнамеряващи да направят своите покупки онлайн.
„За седма поредна година eMAG.bg организира Black Friday в България и вярваме, че ще оправдаем доверието на клиентите и високата оценка, която ни дават, с голямо разнообразие от хиляди избрани оферти в многобройни категории“ – казват от компанията. Прогнозите на маркетинга са, че един от трима души с достъп до интернет в страната ще посети кампанията през мобилната апликация или сайта на eMAG.
Проучването отговаря и на въпроса кои ще са най-търсените продукти на Black Friday. Водеща е категорията "Дрехи", към която са се насочили над 40% от възнамеряващите да направят покупки по време на шопинг събитието, следвана от Обувки (20,5%), Продукти за лична грижа и красота (13,7%) и Малки домашни електроуреди (12,9%). Мобилни телефони и Телевизори са сред търсените категории за съответно 8,7% и 5,6% от потребителите.
Тенденциите в различните възрастови групи се определят от техния лайфстайл и потребности. 18-24-годишните ще търсят основно дрехи (54,2%); групите 25-34 г. и 35-44 г. ще се насочат предимно към дрехи, обувки, козметика и малки домашни електроуреди; 45-55-годишните демонстрират повишен интерес спрямо цялостната извадка към малки домашни електроуреди, стоки за дома и декора.
Пазаруващите онлайн са 77,1%, което бележи повишение спрямо предходната година, когато са били 70,4%. Сред тях най-активна е групата 25-34 г., следвана от 18-24 г. (съответно 90,4% и 83,6% от тях правят покупки онлайн). На въпроса колко възнамеряват да похарчат по време на Black Friday, 63,1% от анкетираните, пазарували онлайн, са посочили сума между 100 и 750 лв., като 17,9% от тях са предвидили между 350 и 500 лв., а 5,5% имат намерение да направят покупки за над 1200 лв.
Коментари
Последни
Челна катастрофа затруднява движението край Бучин проход
Два леки автомобила са се ударили челно на пътя край село Бучин проход, съобщават във Фейсбук страни... Прочети още...
Ремонтират голям участък от столичната ул. „Латинка“
Започна фрезоване на голям участък от настилката на ул.”Латинка” в ж.к. столичния &rdquo... Прочети още...
Физическият факултет на Софийския университет с интересни демонстрации за граждани
Физическият факултет на Софийския университет „Св. Климент Охридски“ отваря вратите си з... Прочети още...
Времето и предстоящите събития в София на 19 април 2024 г.
Времето и предстоящите събития в София на 19 април 2024 г. Времето на 19 април 2024 г. Слънчево п... Прочети още...
Виж също
closeВелики оферти за 5G смартфони от Vivacom...
През април Vivacom предлага 6 страхотни 5G смартфона на атрактивни цени, започващи от 1,98 лева на месец на лизинг за 24...
Прочети още keyboard_arrow_right