Propaganda Group се ражда от идеята за устойчиво партньорство между компании в условията на силно конкурентна и непрекъснато променяща се бизнес среда, което да осигури гъвкавост и непрекъснато развитие както на партньорите, така и на клиентите си. Групата се състои от множество компании, опериращи в три бизнес пилъра, с възможности да се подпомагат в различни аспекти. Двигател на инициативата е Иван Янакиев – предприемач и комуникатор с над 16-годишен опит в областта на корпоративните и вътрешни комуникации, стратегическия маркетинг и връзките с обществеността. Той е член на Управителния съвет на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО). А мечтата му - да развива бизнес средата в България чрез основани на доверие и опит партньорства, както и чрез стратегически ефективен подход в комуникационната сфера, които водят до реално измерими резултати.
Първият бизнес пилър на Propaganda Group се фокусира изцяло върху консултантските услуги в комуникационния бранш. Тепърва предстои да бъдат обявени и останалите два бизнес пилъра, които оперират съответно в медийните и стартъп среди. Съвсем скоро ще бъде анонсиран и собствен иновативен проект, който се разработва на глобално ниво в партньорство с университета в Кеймбридж и е базиран изцяло на изкуствен интелект в комбинация с дългогодишен know-how в областта на инфлуенсър маркетинга и непрестанното търсене на липсващата връзка между брандове и инфлуенсъри.
Една от изгряващите звезди на инициативата е Propaganda Agency – агенция за пълно комуникационно обслужване, която ще търси нестандартни, но ефективни възможности за брандовете, с които работи. Стратегическото консултиране и намирането на работещи решения са сред най-силните страни на партньорите Иван Янакиев и Елена Станева - водещ професионалист с над 14-годишен опит в комуникационния мениджмънт. Натрупаният професионален опит и изграденото помежду им в последните седем години доверие поставят солидни основи на Propaganda Agency. Освен това, новата агенция стартира със самочувствие, идващо от сработения колектив от професионалисти, които в последните няколко години категорично доказват, че са един от най-успешните и награждавани комуникационни екипи в България и Източна Европа. „Силно вярвам в новаторския и безаналогов бизнес модел на Propaganda в комбинация с екосистемата ни от доверени партньори. Поставяме социалния капитал, доверието и лоялността на първо място и така събираме екип от добре познати топ специалисти, които трудно биха могли да работят заедно в други условия, предоставяйки на клиентите съвместен продукт“, споделя Елена Станева, управляващ партньор в Propaganda Agency.
„Propaganda e плод на разбиранията ни за развитието на комуникационния бизнес в България, включително за осигуряване на необходимите гъвкавост, устойчивост и непрестанно развитие. Така Propaganda отговаря на нуждите на бизнеса в една изключително динамична пазарна среда. Това е позитивният сигнал за последователност, който искаме да дадем на клиентите и партньорите си. Те винаги са ни вярвали, защото знаем какво правим, не ни е страх от предизвикателствата и обичаме високите летви. Във времена на локдаун и рецесии всъщност виждаме чудесен момент за старт на нов тип комуникационна екосистема, докато големите и утвърдени играчи се борят с това да се адаптират бързо, а не могат по множество причини - процеси, структури, хора, култура, технологии или липса на такива. Моментът е огромна възможност за старт на нов, необременен и добре обмислен бизнес модел, който в същото време отговаря адекватно на вече променените нужди на пазара“, добавя Иван Янакиев.
Propaganda се включва в екосистема, в която работят няколко партньорски независими организации, които споделят експертиза и колаборират по различни проекти. Това са мултидисциплинарното творческо студио Currant в лицето на Георги Янакиев с множество международни награди, включително Cannes Lions отличия; агенцията за градски комуникации и инициативи Imp-Act на Адрияна Михайлова, независимата платформа за градски брандинг #soSofia; двигателят за градско преобразуване ГРАДОСКОП; както и креативната агенция Мини Маркет на Влади Герасимов. Основната цел е да се затвори бизнес цикъл на принципа на колаборация, а не на конкуренция.
Коментари
Последни
Спортното министерство не дава стадионите „Септември“ и „Юнак“ на Столична община
Министерство на младежта и спорта не е съгласно с искането на Столична община да придобие активите н... Прочети още...
АПИ с проект за основен ремонт на над 16 км от пътя Етрополе - Златица
Агенция „Пътна инфраструктура" е има проект за основен ремонт на над 16 км от път II-37 Етропо... Прочети още...
ГЕРБ-СДС в СОС: Парад на наглостта – брат, баща и син получават обществени поръчки за хиля...
„Парад на наглостта“ – така общинските съветници от групата на ГЕРБ-СДС в СОС опре... Прочети още...
Пускат движението на „Тракия“ между 20-и и 21-и км от София към Бургас
Движението по АМ „Тракия“ в платното от София за Бургас между 20-и и 21-и км ще бъде въз... Прочети още...
Виж също
closeЕРМ Запад изпълни плана си за обезопасяване на щъркелови гнезда в......
ЕРМ Запад обезопаси 88 щъркелови гнезда и 125 електрически стълба на територията на община Самоков в рамките на проекта ...
Прочети още keyboard_arrow_right