Клиентите на "Фантастико" дариха 170 476 лева за децата с увреждания, техните родители и учители

Клиентите на "Фантастико" дариха 170 476 лева за децата с увреждания, техни

Снимка: "Фантастико"

УНИЦЕФ благодари на клиентите и служителите на компанията за подкрепата и всеотдайността при реализирането на кампанията „Образование за всяко дете“

170 476 лева. бяха дарени в подкрепа на кампанията „Образование за всяко дете“ от клиентите на всички 43 супермаркета "Фантастико" в периода 10 септември - 14 октомври 2020 г. Много важна роля за големия успех на кампанията имат и над 700-те касиери в супермаркетите, които бяха посланиците на общата кауза на УНИЦЕФ и "Фантастико" за по-достъпно и пълноценно образование за децата със специални потребности. От тяхно име благодарствен сертификат прие Малина Томова – касиерът, успял да вдъхнови най-много клиенти да помогнат с дарение.
 
Със събраните средства УНИЦЕФ, в партньорство с Министерството на образованието и науката, ще създаде първата приобщаваща дигитална образователна платформа в страната, която ще предоставя адаптирани образователни ресурси за специфичните нужди на всяко дете и ще обедини под един виртуален покрив специалисти (ресурсни учители, психолози, логопеди), преподаватели, родители и деца.
 
Изграждането на платформата ще стане на  няколко етапа, като амбицията на УНИЦЕФ е тя да заработи до края на 2020 г. В първите 30 месеца ще бъдат подкрепени 3300 деца с увреждания, 500 специалисти и минимум 200 родители. Целта на платформата е да предостави дългосрочна и устойчива подкрепа, която с времето да обхване по-голямата част от децата с увреждания в страната.
 
Щастливи сме, че "Фантастико", заедно със своите клиенти и служители, е част от семейството корпоративни партньори на УНИЦЕФ в България. В УНИЦЕФ вярваме, че всяко дете трябва да учи и да се развива. Благодарим ви, че сте с нас!“, заяви д-р Джейн Муита, представител на Детския фонд на ООН в България.
 
„Вярваме, че чрез кампанията с УНИЦЕФ ще направим образованието за децата със специални потребности по-достъпно, а работата на специалистите ще бъде още по-ефективна. Огромно благодаря на нашите колеги в супермаркетите, които проведоха кампанията, както и на нашите клиенти, които припознаха и подкрепиха тази кауза. Пожелаваме успех на УНИЦЕФ в създаването на първата приобщаваща дигитална образователна платформа и им благодарим за възможността да сме част от този стойностен проект!“, заяви Светослав Гаврилов, изпълнителен директор на търговска верига "Фантастико".
 
 
 

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Анкета

Как смятате, че трябва да е таксуването след въвеждането на новата тикет-система в София?
  • На разстояние (37%, 81 Гласове)
  • На време (17%, 37 Гласове)
  • И двете (разстояние и време) (19%, 41 Гласове)
  • Сега си е добре, да остане фиксирана цената (25%, 56 Гласове)
  • Не мога да преценя (3%, 6 Гласове)
Общо гласували: 221 Обратно към гласуване

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2.19386
  • USD
    1.72594
  • CAD
    1.30991
  • CHF
    1.72731
  • JPY
    1.51968
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

Bloomberg TV Bulgaria стартира инициативата „Вдъхновяващите 5“ в ......

2020 година се оказа изключително предизвикателна за бизнеса и повлия значително на устойчивостта и развитието в сектора...

Прочети още keyboard_arrow_right