Медийният мониторинг и комуникацията ръка за ръка

Медийният мониторинг и комуникацията ръка за ръка

Снимка: Фейсбук

Количеството нови медии и канали, които се появиха през последните десетилетия, увеличи обема на произвежданите новини и скоростта, с която те се разпространяват. Следователно управлението на комуникациите трябва да върви ръка за ръка с медийния мониторинг, за да придружава трансформациите, които преживяваме.

Има милиони споменавания в Twitter, коментари във Facebook и цитати в Instagram. Да не говорим за публикации в блогове, новини по традиционните канали и разнообразни отзиви, които се публикуват през цялото време. Забравянето за това движение отваря пропуски в комуникационното управление на компаниите.

А мониторингът на интелигентността идва именно с цел да допринесе за този нов момент, автоматизирайки процесите. По този начин интегрираният медиа мониторинг се превръща в основен елемент в подкрепа на културата, управлявана от данни. Те са ключовата дума за разбирането на тази трансформация, която се случи през последното десетилетие. Този гигантски облак от данни засили медиа мониторинга и го превърна, всъщност, в стратегически инструмент за комуникация, а също и пазарна информация.

С непрекъснато нарастващото приемане на данни, с броя вмъквания в уебсайтове, социални медии, телевизия, радио и печат, медийният мониторинг стана основа за пускане на продукт, по-тясна връзка с клиентите, идентифициране на критични ситуации и предприемане на бързи действия за тяхното разрешаване. В резултат на това пазарният анализ се превърна в пазарна информация, а оптимизираните, автоматизирани решения за медиен мониторинг, позволяват повече от едно изрязване на информацията.

Изрязването е текущият процес на медиа мониторинг, анализ и архивиране на медийни споменавания на определена компания или знаменитост. И може да се разшири и към записи, като имена и изрази, използвани в комуникационна кампания. Обикновено медиа мониторингът се извършва в обществени или абонаментни медии, като телевизия, радио, печатни и електронни вестници и списания, новинарски сайтове, блогове, социални мрежи, подкасти и стрийминг платформи като YouTube.

Христо Климентов

 

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Анкета

Ще избере ли СОС председател?
  • Да, ще избере (22%, 30 Гласове)
  • Няма да избере (26%, 36 Гласове)
  • Да, на ротационен принцип (12%, 17 Гласове)
  • Ще има нови избори (29%, 40 Гласове)
  • Ще почакаме до пролетта (11%, 15 Гласове)
Общо гласували: 138 Обратно към гласуване

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2,21747
  • USD
    2,00516
  • CAD
    1,48428
  • CHF
    2,04478
  • JPY
    1,40273
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Виж също

close

MOTOROLA RAZR 40 и MOTOROLA RAZR 40 ULTRA с до 150 лева отстъпка ......

Vivacom не спира да изненадва потребителите със страхотни отстъпки на някои от най-търсените смартфони. До края на март ...

Прочети още keyboard_arrow_right