Количеството нови медии и канали, които се появиха през последните десетилетия, увеличи обема на произвежданите новини и скоростта, с която те се разпространяват. Следователно управлението на комуникациите трябва да върви ръка за ръка с медийния мониторинг, за да придружава трансформациите, които преживяваме.
Има милиони споменавания в Twitter, коментари във Facebook и цитати в Instagram. Да не говорим за публикации в блогове, новини по традиционните канали и разнообразни отзиви, които се публикуват през цялото време. Забравянето за това движение отваря пропуски в комуникационното управление на компаниите.
А мониторингът на интелигентността идва именно с цел да допринесе за този нов момент, автоматизирайки процесите. По този начин интегрираният медиа мониторинг се превръща в основен елемент в подкрепа на културата, управлявана от данни. Те са ключовата дума за разбирането на тази трансформация, която се случи през последното десетилетие. Този гигантски облак от данни засили медиа мониторинга и го превърна, всъщност, в стратегически инструмент за комуникация, а също и пазарна информация.
С непрекъснато нарастващото приемане на данни, с броя вмъквания в уебсайтове, социални медии, телевизия, радио и печат, медийният мониторинг стана основа за пускане на продукт, по-тясна връзка с клиентите, идентифициране на критични ситуации и предприемане на бързи действия за тяхното разрешаване. В резултат на това пазарният анализ се превърна в пазарна информация, а оптимизираните, автоматизирани решения за медиен мониторинг, позволяват повече от едно изрязване на информацията.
Изрязването е текущият процес на медиа мониторинг, анализ и архивиране на медийни споменавания на определена компания или знаменитост. И може да се разшири и към записи, като имена и изрази, използвани в комуникационна кампания. Обикновено медиа мониторингът се извършва в обществени или абонаментни медии, като телевизия, радио, печатни и електронни вестници и списания, новинарски сайтове, блогове, социални мрежи, подкасти и стрийминг платформи като YouTube.
Христо Климентов
Коментари
Последни
Спират поетапно парното в София
Заради необичайното и рязко затопляне на времето и тенденцията високите среднодневни температу... Прочети още...
Ремонт спира водата в част от столичния жк Дружба 1
Заради подмяна на сградно отклонение в ж.к. „Дружба“ 1 се налага спиране на водоподаване... Прочети още...
Пожар в хипермаркет на столичния бул. Т. Александров
Голям пожар е избухнал тази нощ в хипермаркет в София, съобщава Glasnews. Инцидентът е станал в маг... Прочети още...
Новините в София: Най-важното за деня 28 март 2024 г.
Столица.bg ви представя вечерния информационен бюлетин с акцентите от София на 28 март. Автомобил о... Прочети още...
Виж също
closeMOTOROLA RAZR 40 и MOTOROLA RAZR 40 ULTRA с до 150 лева отстъпка ......
Vivacom не спира да изненадва потребителите със страхотни отстъпки на някои от най-търсените смартфони. До края на март ...
Прочети още keyboard_arrow_right