Клиентски център на Топлофикация София, разположен в централното управление, вече предлага цифрова система за улеснено обслужване и избягване на образуване на опашки.
Новата система ще оптимизира процесите на работа с клиенти и същевременно ще облекчи натовареността на служителите, споделиха от дружеството.
Системата функционира без отпечатване на номера на хартия, а чрез повикване на клиентите по получения номер или заявено име. Различни бутони за предварително вградените функции ще позволят на столичани да изберат различни услуги според повода за посещението си и информацията, от която се интересуват.
Това е първият клиентски център с внедрена система, като се планира въвеждането ѝ във всички останали до излизането на изравнителните сметки за отоплителния сезон.
Коментари
Последни
Как продължава демонтажът на Паметника на съветската армия?
Столична община има план и текат подготвителни действия за изливане на плоча, която да предпази Паме... Прочети още...
Внесоха обвинителен акт срещу шофьора, който уби Ани и Явор на пешеходна пътека в София
В Софийски градски съд е внесен обвинителен акт срещу 19-годишния Адриан за причинена смърт по ... Прочети още...
20 автомобила с камери ще следят за неправилно паркиране в София
Контролът за неправилно паркиране в София се затяга, съобщиха от Центъра за градска мобилност. Към ... Прочети още...
Кола се заби в багер на Околовръстното шосе, шофьорът е в болница
Тежко произшествие е станало рано тази сутрин на Околовръстния път на София преди изхода към бул. Бъ... Прочети още...
Виж също
closeВелики оферти за 5G смартфони от Vivacom...
През април Vivacom предлага 6 страхотни 5G смартфона на атрактивни цени, започващи от 1,98 лева на месец на лизинг за 24...
Прочети още keyboard_arrow_right