От 1 октомври офисите на ЧЕЗ в 7 града ще работят с еднакво работно време всеки ден от седмицата

От 1 октомври офисите на ЧЕЗ в 7 града ще работят с еднакво работно време в

Снимка: Столица.bg

От днес клиентският център на бул. „България“ № 98 в София се мести на ул. „Тодор Каблешков“ № 6

Центровете за обслужване във Видин, Враца, Монтана, Ловеч, Благоевград, Перник и Кюстендил ще приемат граждани от 08:30 ч. до 17:00 ч. от понеделник до петък

ЧЕЗ уеднаквява работното време на офисите за работа с клиенти на дружествата на компанията в България в различните дни от седмицата в 7 града. Центрове за обслужване на клиенти във Видин, Враца, Монтана, Ловеч, Благоевград, Перник и Кюстендил ще работят от 08:30 ч. до 17:00 ч. всеки ден от понеделник до петък.

Анализ на компанията показа, че въведеното до момента различно работно време през отделните дни не постига планираната ефективност при обслужване на клиентите. С цел улеснение на потребителите, посещаващи центровете за различни услуги, свързани с дейността на дружествата на ЧЕЗ в България, компанията създаде организация за оптимизиране на работата по начин, който да позволи всеки ден офисите да отварят и затварят по едно и също време.

Новата организация ще подпомогне и по ефективната обработка на всички, новопостъпили през деня документи, след приключване на работата с клиенти.

Промяната влиза в сила от 01 октомври 2020 г. Повече информация за работното време на всички офиси за обслужване на клиенти на ЧЕЗ може да бъде намерена на корпоративния сайт www.cez.bg, в секция „Контакти“.

ЧЕЗ напомня, че от 28 септември 2020 г. клиентският център на дружеството на бул. „България“ № 98 в София се мести на ул. „Тодор Каблешков“ № 6. Мястото на новия офис е с по-комуникативна локация, съобразено е нарастващата нужда от по-голям капацитет на обслужване и дава възможност за спазване на всички противоепидемични мерки в новите условия на работа.

В извънредната ситуация е препоръчително потребителите да посещават офисите на центровете за обслужване на клиенти само в краен случай и при неотложна необходимост, като за връзка с дружествата на ЧЕЗ в България използват и възможностите за дистанционен контакт – информационна линия 0700 10 010, имейли info@cezelectro.bg и klienti@cez-rp.bg, корпоративните сайтове cez.bg и cez-rp.bg, както и фейсбук профилите @cezelectrobg и @www.cez.bg.


Пресцентър на „ЧЕЗ България“ ЕАД
е-mail: communications@cez.bg

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Анкета

Как смятате, че трябва да е таксуването след въвеждането на новата тикет-система в София?
  • На разстояние (37%, 81 Гласове)
  • На време (17%, 37 Гласове)
  • И двете (разстояние и време) (19%, 41 Гласове)
  • Сега си е добре, да остане фиксирана цената (25%, 56 Гласове)
  • Не мога да преценя (3%, 6 Гласове)
Общо гласували: 221 Обратно към гласуване

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2.19386
  • USD
    1.72594
  • CAD
    1.30991
  • CHF
    1.72731
  • JPY
    1.51968
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

Bloomberg TV Bulgaria стартира инициативата „Вдъхновяващите 5“ в ......

2020 година се оказа изключително предизвикателна за бизнеса и повлия значително на устойчивостта и развитието в сектора...

Прочети още keyboard_arrow_right