Фирма за топлинно счетоводство се подиграва с клиентите на Топлофикация. Става въпрос за Сименс Елвеко, чийто служител все още не е отчел топломерите на живеещите в столичния квартал Дружба 1. Сигналът до Столица.bg бе подаден от обитателите на бл. 10.
На определените две дати никой не дойде да отчете топломерите, стояхме и чакахме 5 часа и нищо, оплакаха се хората. За първата дата - в началото на май, не е поставена бележка, която да предупреди собствениците на апратаменти и те да осигурят достъп.
Втората дата била 14 май, но никой не се появил. Поставена е отново бележка за 20 май т. г. и отново никой нот Сименс Елвеко не дойде да отчете топломерите, разказаха хората. Потърпевшите са от три входа на бл. 10. Другите три входа за при друг топлинен счетоводител и отдавна са забравили за сметките за парно.
Столица.bg се свърза с топлинния счетоводител на 16 май т. г. и от офиса на Сименс Елвеко обясниха, че служителят им е вдигнал високо кръвно и по здравословни причини не успял да отчете топломерите на апартаментите в трите входа на блок 10. "Ще обявим допълнителна дата", обеща чиновничка на топлинния счетоводител.
На следващата обявена дата - 20 май т. г., отново никой не дошъл. Така обитателите на около 60 апратамента вече два пъти са излъгани. "Не знаем каква е причината", каза пред Столица.bg служителка на Сименс Елвеко. Тя обясни, че е говорила с колегата, който отчитал топломерите и той й казал, че на 20 май т. г. е ходил и стигнал донякъде.
Доста интересно е как от фирмата плащат заплата или хонорар, който не си върши работата, а от ръководството не се интересуват от причините и лъжат клиентите си, който висят да чакат топлинен счетоводител.
Коментари
Намерете ни във Фейсбук