Софийска вода въвежда нов стандарт за клиентско обслужване

Пресконференция

Снимка: Facebook

От днес Софийска Вода въвежда нов стандарт за клиентско обслужване наречен „Харта на клиента“. Информацията бе съобщена от търговският директор на „Софийска вода“ Габриела Меркоре повреме на пресконференция под наслов „Началото на втората половина на Бизнес плана 2017-2021“.

Компанията започна проекта „Харта на клиента“ през 2018 г. Тогава от дружеството си поставиха за цел да отговорят на очакванията на клиенти в две отношения – какви са услугите, които много ги интересуват, отговарят ли сроковете, в които се решат проблеми и за колко време трябва да реагира компанията и да свърши работа.

Меркоре обясни още, че ангажимент на Софийска вода е да реагира до два часа на сигнали на граждани. ''Понякога работата ни създава неудобство за клиентите, защото работим по ценна инфраструктура и се налага прекъсване на водата.

Още от миналата година ние стартирахме информирането на клиентите чрез безплатен смс. Също така телефонният ни център връща обаждания до два часа'', сподели още Меркоре.

В документа са включени и всички достъпни центрове, където хората ще открият отлично обслужване, разбиране на проблемите на клиента и бързото им разрешаване. „Написахме в хартата, която е и първата в Вик сектора в България, че работим с удължено работно време и обикаляме отдалечените от София селища с нашия мобилен център за обслужване“, каза още търговският директор на „Софийска вода“.

 

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2,21747
  • USD
    2,00516
  • CAD
    1,48428
  • CHF
    2,04478
  • JPY
    1,40273
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

Велики оферти за 5G смартфони от Vivacom...

През април Vivacom предлага 6 страхотни 5G смартфона на атрактивни цени, започващи от 1,98 лева на месец на лизинг за 24...

Прочети още keyboard_arrow_right