Кандидат за кмет на София: Метрото е скъпо, да се наблегне на трамваите

Кандидатът за кмет на София Борис Бонев

Снимка: Фейсбук, Спаси София

София не е достатъчно голяма, за да има метро до всеки квартал. Строителството му е скъпо, след пускането на Третата линия с отклоненията към "Люлин" и "Слатина" да се спре разширенията и да се приоритизира строителството на трамвайни трасета. Това заязява кандидатът за кмет на София Борис Бонев от Спаси София в интервю пред "Дневник".

В началото на 2020 г. столичани ще ползват новото трасе на метрото от "Красно село" до "Владимир Вазов", а през май 2020 г. се очаква пускането и на втория етап от "Овча купел". След разклоненията към "Слатина" метрото трябва да спре да се строи, призова Бонев.

"Един метровлак в София има капацитет да превозва 1100 пътници, а за един час при кратък интервал между влаковете говорим за десетки хиляди пътници на час в една посока. Само че София не е толкова голям град, за да има метро навсякъде и до квартали, където пътникопоток реално липсва", казва Бонев.

Според него по-ефективно ще е да се наблегне върху изграждането на трамвайни трасета. Приоритет на Спаси София е да има трамвай по "Тодор Каблешков", където имали очакване на ден трамваите да превозват по 65 000 пътника.

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2,21747
  • USD
    2,00516
  • CAD
    1,48428
  • CHF
    2,04478
  • JPY
    1,40273
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

Започва подаването на заявления за гласуване в чужбина...

Централната избирателна комисия уведомява, че от 12.00 часа българско време на 23 април 2024 г. на интернет страницата н...

Прочети още keyboard_arrow_right