Кандидат за кмет на София: Метрото е скъпо, да се наблегне на трамваите

Кандидатът за кмет на София Борис Бонев

Снимка: Фейсбук, Спаси София

София не е достатъчно голяма, за да има метро до всеки квартал. Строителството му е скъпо, след пускането на Третата линия с отклоненията към "Люлин" и "Слатина" да се спре разширенията и да се приоритизира строителството на трамвайни трасета. Това заязява кандидатът за кмет на София Борис Бонев от Спаси София в интервю пред "Дневник".

В началото на 2020 г. столичани ще ползват новото трасе на метрото от "Красно село" до "Владимир Вазов", а през май 2020 г. се очаква пускането и на втория етап от "Овча купел". След разклоненията към "Слатина" метрото трябва да спре да се строи, призова Бонев.

"Един метровлак в София има капацитет да превозва 1100 пътници, а за един час при кратък интервал между влаковете говорим за десетки хиляди пътници на час в една посока. Само че София не е толкова голям град, за да има метро навсякъде и до квартали, където пътникопоток реално липсва", казва Бонев.

Според него по-ефективно ще е да се наблегне върху изграждането на трамвайни трасета. Приоритет на Спаси София е да има трамвай по "Тодор Каблешков", където имали очакване на ден трамваите да превозват по 65 000 пътника.

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2.19386
  • USD
    1.72594
  • CAD
    1.30991
  • CHF
    1.72731
  • JPY
    1.51968
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

Бюлетините от кметските избори няма да броят ръчно...

Бюлетините от втория тур на местните избори за кмет на София няма да се броят ръчно, съобщава БНР.   Такова е реше...

Прочети още keyboard_arrow_right