НДК започва кампанията "Време за лично общуване с изкуството" в социалните мрежи

нова кампания в интернет

Снимка: НДК

 
НДК започва кампания за поддържане на активна връзка с аудиториите си по време на извънредната ситуация в страната, свързана с коронавируса. Проявата е под надслов „Време за лично общуване с изкуството“. 
 
Кампанията се реализира на всички страници в социалните мрежи, управлявани от НДК, вкл. НДК, Театър Азарян, ДНК-пространство за съвременен танц и пърформанс, кино „Люмиер Лидл“, Литературен клуб „Перото“, Национален център за книгата, Киномания, Новогодишен музикален фестивал. Кампанията протича във Facebook и Instagram.
 
Целта e НДК да продължи да поддържа непрекъсната дигитална комуникация със своите зрители, партньори и клиенти, докато трае кризисната ситуация. Чрез кампанията екипът на НДК ще акцентира върху малко известни факти от историята и дейността на двореца през годините, ще припомня моменти от емблематични културни и конгресно-конферентни събития и по този начин ще подготвя аудиторията си за предстоящата догодина 40-годишнина от създаването на най-големия културен и конгресно-конферентен център в Югоизточна Европа.
 
В същото време от екипа на НДК вярват, че припомнените факти ще влияят позитивно на настроението на хората в трудната ситуация и ще поддържат усещането ни за взаимност и свързаност.
 
 
--
 
 
 
 
 
 

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2,21747
  • USD
    2,00516
  • CAD
    1,48428
  • CHF
    2,04478
  • JPY
    1,40273
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

Монтират нова арт инсталация в Градската градина в София...

Започва поставянето на инсталацията на Красимир Терзиев „Между миналото, което е напът да се случи и бъдещето, кое...

Прочети още keyboard_arrow_right