НДК започва кампанията "Време за лично общуване с изкуството" в социалните мрежи

нова кампания в интернет

Снимка: НДК

 
НДК започва кампания за поддържане на активна връзка с аудиториите си по време на извънредната ситуация в страната, свързана с коронавируса. Проявата е под надслов „Време за лично общуване с изкуството“. 
 
Кампанията се реализира на всички страници в социалните мрежи, управлявани от НДК, вкл. НДК, Театър Азарян, ДНК-пространство за съвременен танц и пърформанс, кино „Люмиер Лидл“, Литературен клуб „Перото“, Национален център за книгата, Киномания, Новогодишен музикален фестивал. Кампанията протича във Facebook и Instagram.
 
Целта e НДК да продължи да поддържа непрекъсната дигитална комуникация със своите зрители, партньори и клиенти, докато трае кризисната ситуация. Чрез кампанията екипът на НДК ще акцентира върху малко известни факти от историята и дейността на двореца през годините, ще припомня моменти от емблематични културни и конгресно-конферентни събития и по този начин ще подготвя аудиторията си за предстоящата догодина 40-годишнина от създаването на най-големия културен и конгресно-конферентен център в Югоизточна Европа.
 
В същото време от екипа на НДК вярват, че припомнените факти ще влияят позитивно на настроението на хората в трудната ситуация и ще поддържат усещането ни за взаимност и свързаност.
 
 
--
 
 
 
 
 
 

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2.19386
  • USD
    1.72594
  • CAD
    1.30991
  • CHF
    1.72731
  • JPY
    1.51968
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

НДК излъчва запис на визуалния концерт „Четирите годишни времена”...

НДК ще зарадва публиката си със специален подарък за Великден – ще излъчи пълен запис на визуалния концерт „...

Прочети още keyboard_arrow_right