Студентката от бакалавърска програма „Графичен дизайн“ Маряна Петрова изготви новата бранд идентичност - лого, на музикалния фестивал „Софийски музикални седмици“. Графичният знак отразява символите на класическата музика с олекотен, загатващ образ на ключ сол, провокиращ въображението. Същевременно е вплетена символиката на град София - профил на женския образ Света София с корона, изобразяваща античните стени на столицата, съобщиха от университета, където учи Петрова.
Екипът на фестивала е впечатлен от проекта на Маряна Петрова и предлага на студентката да изготви цялата бранд идентичност на „Софийски музикални седмици“ - сайт, визитни картички, плакати и т.н. Музикалното събитие е от Културния календар на Столична община.
„Всеки нов проект е предизвикателство. Участвах в конкурса на „Софийски музикални седмици“, защото за мен е важно да си сверявам часовника и да знам какво е нивото ми, докъде съм стигнала в развитието си като графичен дизайнер“, споделя Маряна. В работата по проекта, тя разчита на професионализма и опита на своите преподаватели, и получава насоки и съвети от доц. д-р Илия Кожухаров.
След платен стаж за студенти в Българската телеграфна агенция по програмата на МОН "Студентски практики", Маряна е поканена да стане част от екипа на агенцията, където продължава развитието си като графичен дизайнер.
Коментари
Намерете ни във Фейсбук