Кой е подписал предложението за отпадане на картата за една линия, и кой - не

-

Снимка: Facebook, Карлос Контрера

Карлос Контрера показа подписа на Симеон Ставрев за предложението.

Общинските съветници се обвиняват един друг за неудачното предложение да отпадне картата за една линия на градския транспорт в столицата. Председателят на транспортната комисия в Столичния общински съвет Карлос Контрера показа последната странаица на доклада, на която ясно се виждат подписалите предложението.

"Подписът на Симеон Ставрев от ДБ за отпадане на картата за една линия. От вчера лъже и маже, че не бил подписвал. Е, подписал е.", написа Контрера в профила си във фейсбук, като добави, че се виждат и подписи на представителите на БСП и ГЕРБ, както и този на независимият Борис Бонев, който е автор на идеята.

"Въз основа на този протокол се изготви и докладът, на който съм съвносител. Приех да го подпиша въпреки несъгласието с някои от предложенията, защото иначе нямаше да има нова тарифна политика, пътуване за време и младежка карта, карта родител, разсрочено плащане на годишната карта и годишни карти за ученици и студенти. Дълго спорихме по тези теми", разказва още председателят на транспортната комисия.

По думите му единственият, който до последно е бил против премахването на картата за една линия, е председателят на СОС Георги Георгиев.

Една от новостите, които се предлагат, е и обсъждането на маршрутите за довозващ транспорт. „Бяха доставени 52 електробуса на Столичен автотранспорт. Заедно с общинските съветници, с кметовете на райони, с граждани и инициативни комитети от кварталите започваме обсъждане какви да бъдат маршрутите, т.е. с тези 7 и 9 метрови електрически автобуси как да довозваме пътниците от и до метро“, заяви Контрера, добавяйки, че това ще бъде една от най-значимите стъпки в наземния транспорт.

Представиха новите електробуси за довеждащ транспорт в южните квартали на София 

Разработват се и няколко нови електробусни линии. „Едната за квартал „Дружба“, която да има довозващи функции и да се обслужва от електротранспорта. Имаме идеи за създаване на кръгови линии, които да обслужват териториите от Студентски град до летището, центъра и обратно“, заяви общинският съветник от групата на ВМРО. Реализацията на всичко това ще зависи от ситуацията в държавата, защото общинският бюджет е зависим от приемането на републиканския и дали ще има достатъчно средства за издръжката на обществения транспорт.

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Анкета

Ще избере ли СОС председател?
  • Да, ще избере (21%, 31 Гласове)
  • Няма да избере (26%, 38 Гласове)
  • Да, на ротационен принцип (12%, 18 Гласове)
  • Ще има нови избори (31%, 46 Гласове)
  • Ще почакаме до пролетта (11%, 16 Гласове)
Общо гласували: 149 Обратно към гласуване

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2,21747
  • USD
    2,00516
  • CAD
    1,48428
  • CHF
    2,04478
  • JPY
    1,40273
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

Благовест Георгиев остава независим общински съветник?...

Общинският съветник Благовест Георгиев, който се опита да избяга от катастрофа и отказа и тест за алкохол и наркотици, б...

Прочети още keyboard_arrow_right