Общинските съветници се обвиняват един друг за неудачното предложение да отпадне картата за една линия на градския транспорт в столицата. Председателят на транспортната комисия в Столичния общински съвет Карлос Контрера показа последната странаица на доклада, на която ясно се виждат подписалите предложението.
"Подписът на Симеон Ставрев от ДБ за отпадане на картата за една линия. От вчера лъже и маже, че не бил подписвал. Е, подписал е.", написа Контрера в профила си във фейсбук, като добави, че се виждат и подписи на представителите на БСП и ГЕРБ, както и този на независимият Борис Бонев, който е автор на идеята.
"Въз основа на този протокол се изготви и докладът, на който съм съвносител. Приех да го подпиша въпреки несъгласието с някои от предложенията, защото иначе нямаше да има нова тарифна политика, пътуване за време и младежка карта, карта родител, разсрочено плащане на годишната карта и годишни карти за ученици и студенти. Дълго спорихме по тези теми", разказва още председателят на транспортната комисия.
По думите му единственият, който до последно е бил против премахването на картата за една линия, е председателят на СОС Георги Георгиев.
Една от новостите, които се предлагат, е и обсъждането на маршрутите за довозващ транспорт. „Бяха доставени 52 електробуса на Столичен автотранспорт. Заедно с общинските съветници, с кметовете на райони, с граждани и инициативни комитети от кварталите започваме обсъждане какви да бъдат маршрутите, т.е. с тези 7 и 9 метрови електрически автобуси как да довозваме пътниците от и до метро“, заяви Контрера, добавяйки, че това ще бъде една от най-значимите стъпки в наземния транспорт.
Представиха новите електробуси за довеждащ транспорт в южните квартали на София
Разработват се и няколко нови електробусни линии. „Едната за квартал „Дружба“, която да има довозващи функции и да се обслужва от електротранспорта. Имаме идеи за създаване на кръгови линии, които да обслужват териториите от Студентски град до летището, центъра и обратно“, заяви общинският съветник от групата на ВМРО. Реализацията на всичко това ще зависи от ситуацията в държавата, защото общинският бюджет е зависим от приемането на републиканския и дали ще има достатъчно средства за издръжката на обществения транспорт.
Коментари
Последни
Новините в София: Най-важното за деня 25 април 2024 г.
Столица.bg ви представя вечерния информационен бюлетин с акцентите от София на 25 април. Благовест ... Прочети още...
Нова арт инсталация е част от Градската градина на София (СНИМКИ)
Инсталацията на художника Красимир Терзиев „Между миналото, което е напът да се случи, и бъдещ... Прочети още...
Променят движението в тунелите „Топли дол" и „Правешки ханове" по празниците
Промяна в организацията на движение през тунелите „Топли дол" и „Правешки ханове" на АМ ... Прочети още...
Стълб падна върху кола в столичния Студентски (СНИМКИ)
Инцидент с автокран с неприбрана стрела се е случил в столичния район „Студентски“, съоб... Прочети още...
Виж също
closeБлаговест Георгиев остава независим общински съветник?...
Общинският съветник Благовест Георгиев, който се опита да избяга от катастрофа и отказа и тест за алкохол и наркотици, б...
Прочети още keyboard_arrow_right