"София Чарши", ще остане ли в миналото?

Общинският съветник от СОС Карлос Контрера отговори на няколко въпроса свързани с предложенията за изменения в Наредбата за преместваемите обекти и рекламата в София

Дали това ще сложи край на кича и шаренията. За едни неприятни и неестетически издържани, на други харесващи се. Карлос Контрера заедно с графичният дизайнер Филип Бояджиев гостуваха в ефира на Bulgaria On Air, в предаването „Околосветско“ и коментираха въпроса. Очаква се споровете в СОС да бъдат разпалени. Това казва и Контрера:
„Ограниченията са свързани с така наречената външна реклама. Дебатът ще бъде наистина много ожесточен, защото става въпрос за огромни интереси“.
Срещу наредбата, която цели премахване или поне ограничаване на кича в столицата до момента има множество внесени възражения. Но преместваемите площи и множеството чадъри, големите фризери и хладилници пречат на минувачите и превръщат някои места в трудно проходими. Все едно трябва да лавираш сред препятствия. „Това пречи на пешеходци, велосипедисти...Не е нормално на тротоар с широчина по-малка от метър да има големи хладилници и да не може да се мине“, коментира графичният дизайнер Филип Бояджиев. Допълнително множеството билбордове накичени в града отвличат на вниманието на водачите на автомобили. А това е предпоставка за пътни инциденти. И така въпросът е - естетика или бизнес интереси?

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2,21747
  • USD
    2,00516
  • CAD
    1,48428
  • CHF
    2,04478
  • JPY
    1,40273
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

Пламен Данаилов, ИТН: Това е сборен бюджет, без ясна политика за ......

„Гласувахме против бюджета за София за 2024 г. поради ясна липса на визия от страна на столичната администрация в ...

Прочети още keyboard_arrow_right