ЧЕЗ Електро България с приз за социален проект(СНИМКИ)

photo_library
  • награда

    Снимка: ЧЕЗ

  • награда

    Снимка: ЧЕЗ

Дружеството бе отличено в конкурса „b2b Media Awards 2020“ за кампанията си „Заедно можем повече“, която провежда в партньорство с „Надежда и домове за децата“ „ЧЕЗ Електро България“ АД спечели второ място в категория „Социален проект“ на годишните награди на b2b Media. Инициативата тази година отличава представители на бизнеса в България, реализирали най-успешните, устойчиви и иновативни програми, както и социално- отговорни кампании в отговор на кризата COVID-19. В шестото издание на конкурса бяха включени и три нови категории за оценка на осъществени проекти и приложени практики:  „Предприемачество в криза“, „Кампания с кауза в COVID-19“ и „Социален проект в отговор на COVID-19“.

На официална церемония, проведена на 02 юли 2020 г. в гр. София, в необичайната ситуация, в която се намират бизнесът и обществото, бяха отличени призьори от различни сектори с иновативни, креативни и социално-отговорни проекти и постижения в общо 31 категории. Соня Мурджева – мениджър „Корпоративно планиране“ в „ЧЕЗ Електро България“ АД, получи наградата за дружеството от Стоян Стоянов – основател и PR Директор на Комуникационна агенция PRoWay, специализирана в публичните и бизнес комуникации.

ЧЕЗ в България и „Надежда и домове за децата – клон България“ стартираха през юни „Заедно можем всичко“ – кампания за подпомагане на уязвими семейства с деца за преодоляване на негативните последствия на пандемията от коронавирус и прилагането на мерки за ограничаването ѝ. Партньорите обединиха усилия в подкрепа на идеята, че ефективността от прилагането на социално отговорни бизнес практики в кризисна ситуация зависи от адекватното им и своевременно осъществяване.

В рамките на кампанията ЧЕЗ пое заплащането на сметките за ток до края на 2020 г. на социално слаби семейства, чието състояние се е влошило още повече в резултат на пандемията. Семействата са от населени места в областите Видин, Враца, Плевен, София област и столицата. Част от съвместната инициатива е и подмяната на стари електроуреди, ползвани от тези семейства, с нови, енергийно ефективни.

Кампанията „Заедно можем всичко“ е част от прилаганата от ЧЕЗ в България дългосрочна стратегия за корпоративна социална отговорност, чиито основни приоритети са свързани с подпомагане на местните общности, образованието и развитието на младите хора, опазването и грижата за околната среда, енергийната ефективност. До момента ЧЕЗ е подкрепила с 1 милион лева над 120 обществено полезни инициативи в тези области. В ситуация на извънредна обстановка от изключително значение за ЧЕЗ в България е навременното подпомагане на местните общности и особено на уязвимите им членове в усилията им за справяне с отрицателното въздействие на последствията от пандемията върху начина на живот, работа, обучение, социални връзки.

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Анкета

Ще пуснете ли детето/децата си на детска градина?
  • Да, веднага. (34%, 56 Гласове)
  • Да, но когато видя как се спазват мерките. (14%, 23 Гласове)
  • Не, още има Covid-19 (23%, 38 Гласове)
  • Не, имам възможност да работя от вкъщи. (15%, 25 Гласове)
  • Нямам дете/деца (15%, 25 Гласове)
Общо гласували: 167 Обратно към гласуване

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2.19386
  • USD
    1.72594
  • CAD
    1.30991
  • CHF
    1.72731
  • JPY
    1.51968
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Виж също

close

Елегантен, функционален и издръжлив - Samsung Galaxy A31 вече е н......

Клиентите на VIVACOM вече могат да се сдобият с новия Samsung Galaxy A31 в комплект с калъф на цена от 16,98 лв. на месе...

Прочети още keyboard_arrow_right