Дружеството бе отличено в конкурса „b2b Media Awards 2020“ за кампанията си „Заедно можем повече“, която провежда в партньорство с „Надежда и домове за децата“ „ЧЕЗ Електро България“ АД спечели второ място в категория „Социален проект“ на годишните награди на b2b Media. Инициативата тази година отличава представители на бизнеса в България, реализирали най-успешните, устойчиви и иновативни програми, както и социално- отговорни кампании в отговор на кризата COVID-19. В шестото издание на конкурса бяха включени и три нови категории за оценка на осъществени проекти и приложени практики: „Предприемачество в криза“, „Кампания с кауза в COVID-19“ и „Социален проект в отговор на COVID-19“.
На официална церемония, проведена на 02 юли 2020 г. в гр. София, в необичайната ситуация, в която се намират бизнесът и обществото, бяха отличени призьори от различни сектори с иновативни, креативни и социално-отговорни проекти и постижения в общо 31 категории. Соня Мурджева – мениджър „Корпоративно планиране“ в „ЧЕЗ Електро България“ АД, получи наградата за дружеството от Стоян Стоянов – основател и PR Директор на Комуникационна агенция PRoWay, специализирана в публичните и бизнес комуникации.
ЧЕЗ в България и „Надежда и домове за децата – клон България“ стартираха през юни „Заедно можем всичко“ – кампания за подпомагане на уязвими семейства с деца за преодоляване на негативните последствия на пандемията от коронавирус и прилагането на мерки за ограничаването ѝ. Партньорите обединиха усилия в подкрепа на идеята, че ефективността от прилагането на социално отговорни бизнес практики в кризисна ситуация зависи от адекватното им и своевременно осъществяване.
В рамките на кампанията ЧЕЗ пое заплащането на сметките за ток до края на 2020 г. на социално слаби семейства, чието състояние се е влошило още повече в резултат на пандемията. Семействата са от населени места в областите Видин, Враца, Плевен, София област и столицата. Част от съвместната инициатива е и подмяната на стари електроуреди, ползвани от тези семейства, с нови, енергийно ефективни.
Кампанията „Заедно можем всичко“ е част от прилаганата от ЧЕЗ в България дългосрочна стратегия за корпоративна социална отговорност, чиито основни приоритети са свързани с подпомагане на местните общности, образованието и развитието на младите хора, опазването и грижата за околната среда, енергийната ефективност. До момента ЧЕЗ е подкрепила с 1 милион лева над 120 обществено полезни инициативи в тези области. В ситуация на извънредна обстановка от изключително значение за ЧЕЗ в България е навременното подпомагане на местните общности и особено на уязвимите им членове в усилията им за справяне с отрицателното въздействие на последствията от пандемията върху начина на живот, работа, обучение, социални връзки.
Коментари
Последни
Тестове на слуха на деца в предучилищна възраст извършват в 7 детски градини в столичния "...
Безплатно скринингово изследване на слуха при деца в предучилищна възраст ( 5-6-годишни) се извършва... Прочети още...
Брейк, стрийт фитнес и паркур виртуози на Ърбан зоната в Северния парк
За трета поредна година Северният парк е домакин на атрактивно шоу под името Ърбан зона „Спорт... Прочети още...
ИТН: Общинската администрация крие информация и пречи на работата на СОС
Общинската администрация в лицето на кмета Васил Терзиев и зам. кмета по строителство задържа и крие... Прочети още...
Жълт код за дъжд и гръмотевици в София, Софийско и още 10 области
Жълт код за опасно време е обявен за София и София област и още 10 области в страната. Синоптици пре... Прочети още...
Виж също
closeДебора, която шофира с 2,9 промила алкохол в София: Бавно разгра......
"Оказва се, че моят организъм бавно разгражда алкохола", каза пред btv фолк певицата Дебора, която беше хваната да шофир...
Прочети още keyboard_arrow_right