Ученици от 7 и 8 клас на столичното 119 СОУ "Академик Михаил Арнаудов" се включиха в състезание за разработване на успешни маркетингови подходи за реклама на истински продукти. Става дума за инициативата "The Code". А бизнес ментори на децата са екип от маркетинговата агенция Dentsu Aegis Network Bulgaria.
Директорът на училището - Диян Стаматов поздрави младите хора за включването им в състезанието и наблегна на уменията, които ще развият те чрез участието си в надпреварата. Знания, които са важни днес, но ще стават все по-важни и ценни в бъдеще,допълни директорът.
Йордан Стоянов от екипа на "Джуниър Ачийвмънт България" запозна учениците с някои от инициативите на организацията, в които могат да се включат през годината.
Коментари
Последни
Новините в София: Най-важното за деня 25 април 2024 г.
Столица.bg ви представя вечерния информационен бюлетин с акцентите от София на 25 април. Благовест ... Прочети още...
Нова арт инсталация е част от Градската градина на София (СНИМКИ)
Инсталацията на художника Красимир Терзиев „Между миналото, което е напът да се случи, и бъдещ... Прочети още...
Променят движението в тунелите „Топли дол" и „Правешки ханове" по празниците
Промяна в организацията на движение през тунелите „Топли дол" и „Правешки ханове" на АМ ... Прочети още...
Стълб падна върху кола в столичния Студентски (СНИМКИ)
Инцидент с автокран с неприбрана стрела се е случил в столичния район „Студентски“, съоб... Прочети още...
Виж също
closeУчилищните библиотеки в столичния Изгрев получиха книги на Дебеля......
Училищните библиотеки в столичния район „Изгрев“ получиха произведения на Димчо Дебелянов и Атанас Дал...
Прочети още keyboard_arrow_right