Реконструкцията на гара "Подуяне" се извършва при условия, които поставят в опасност пасажерите и преминаващите през гарата, показа btv. Строителните работи се извършват, докато потокът от пътници не спира, а дълбоките изкопи са необезопасени и заграждения липсват.
Козирките над работещите два перона от гарата са премахнати и на пътниците им се налага да чакат на открито. На самия перон вниманието също трябва да е изострено, заради висящи кабели и изоставени по земята метални елементи. Пероните обслужват железопътната линия София-Пловдив, която е доста натоварена и по нея пътуват годишно над милион пътници.
Според информационните табели, реконструкцията на подлеза и самата линия е трябвало да приключи през февруари 2021г. Липсата на информационни табели обърква и изнервя както пътниците, така и всеки, който преминава през мястото. Според инж. Пламен Митов - ръководител на проекта, изоставане в графика няма. Първият коловоз с прилежащия първи перон трябва да са готови до 10-15 март 2022г., а цялостният ремонт на сградата, която е паметник на културата, трябва да приключи през август 2023г.
Коментари
Последни
Времето и предстоящите събития в София на 29 март 2024 г.
Времето на 29 март 2024 г. Слънчево и топло ще е времето в София днес. Сутринта термометрите ще пок... Прочети още...
Новините в София: Най-важното за деня 28 март 2024 г.
Столица.bg ви представя вечерния информационен бюлетин с акцентите от София на 28 март. Автомобил о... Прочети още...
СОС гласува по-високи заплати за кмета, общинските съветници и районните кметове
Местният парламент в София прие днес заплатата на кмета Васил Терзиев да бъде повишена няколко пъти,... Прочети още...
Веселин Дамянов-Ves подрежда най-новите си творби в столичната галерия „Графикарт“
Столичната галерия „Графикарт“ ще представи новата самостоятелна изложба „Графика ... Прочети още...
Виж също
closeДва акта на битака в Подуяне заради продажба на храни и лекарства...
Продължават проверките, който екипи от няколко институции извършват на битака в столичния район „Подуяне“, с...
Прочети още keyboard_arrow_right