90% от потребителите на "Софийска вода" са доволни от услугите на дружеството

-

Снимка: "Софийска вода"

Общата удовлетвореност от услугите на „Софийска вода“, част от Веолия, достига 90% за изминалата година. С 6% се е увеличил делът на хората, заявили, че са „по-скоро доволни“ от ВиК оператора.

Това сочат данни от представителното ежегодно маркетингово проучване, извършено от „Алфа Рисърч“ сред 1000 жители на столицата чрез количествено изследване, обхванати са различни възрастови, професионални и социални групи. Проучването е реализирано в периода 8-21 ноември, съобщава операторът.

Данните очертават още няколко положителни тенденции. 76% от жителите на града пият чешмяна вода. Клиентите са доволни от непрекъсността на услугите (85%), налягането на водата (84%) и разнообразните канали за плащане на задължения (79%), обслужването на клиенти (69%). „Огромното мнозинство не са имали проблеми с водопреносните и канализационни услуги, а в случаите на такива налице е одобрение на клиентите от времето за реакция от отстраняване“, обобщават още от „Алфа рисърч“. 64% от респондентите не са имали проблеми с водата през 2021 г., което е 15% повече от миналата година.

Високо оценени са и новият сайт на дружеството, и мобилното приложение, внедрени само преди няколко месеца, като делът на ползващите нараства почти двойно спрямо миналата година.

„Софийска вода“, част от Веолия, е най-високо оценената комунална услуга в София според друг вид маркетинг инструмент – NPS score, адаптиран за изследване на доставчици на обществени услуги.

 

 

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2,21747
  • USD
    2,00516
  • CAD
    1,48428
  • CHF
    2,04478
  • JPY
    1,40273
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

Лили Иванова пред 15 000 души в Арена София: Останах в България и......

Лили Иванова сложи край на националното си турне с грандиозен концерт в столичната "Арена София". В началото на годината...

Прочети още keyboard_arrow_right