Електронна система за управление на административното обслужване заработи в НОИ София-град

Това ще доведе до ред при обслужването и до оптимизация на работата на служителите

    В териториалното поделение на Национален осигурителен институт София-град вече работи електронна система за управление на административното обслужване. В нея са включени всички приемни. Това ще доведе до значително подобряване на обслужването. Системата разполага с билетоподаващо устройство, на което са посочени предлаганите услуги и реда за прием. От устройството се дава билет, на който има номер и точно коя от предлаганите от НОИ услуги е посочена. Към системата има и светлинно табло. То е с гласови функции и клиентът се насочва към съответното гише, за да бъде обслужен от служител на НОИ. За да се стигне до това обаче, системата регистрира натовареността на служителите в момента и посочва на клиента гишето, на което трябва да бъде обслужен. Това ще въведе ред, ще предотврати конфликти между клиентите за поредността на идването им, ще се намали времето за чакане и опашките. Тази система ще доведе и до оптимизиране на работния процес на служителите, тъй като равномерно ще се разпредели работа между тях в приемните. Повече от 2 000 човека на ден обслужват служителите на НОИ София-град.

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2,21747
  • USD
    2,00516
  • CAD
    1,48428
  • CHF
    2,04478
  • JPY
    1,40273
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

Как продължава демонтажът на Паметника на съветската армия?...

Столична община има план и текат подготвителни действия за изливане на плоча, която да предпази Паметника на съветската ...

Прочети още keyboard_arrow_right