Столичен общински съвет е взел решение за предоставяне на концесия за управление и поддръжка спирките на градския транспорт на територията на София.
За целта столицата е разделена на 4 зони, като един кандидат концесионер ще има възможност да участва в максимум две зони. Така ще бъдат ремонтирани над 2600 спирки и близо 1500 - 1800 спирконавеса, информира Транспорт за София.
Това ще допринесе навесите на спирките да нараснат с между 400 и 700 броя от сега съществуващите. Вече са разработени различни варианти на спирките по големина и вид, като каква точно да бъде спирката ще се определя от мястото, на което се намира тя, наличния пътникопоток и други важни фактори.
При по-натоварените спирки ще има възможност да се изградят и по-дълги съоръжения, които да бъдат по-удобни за всички чакащи пътници. Ще бъдат изградени и близо 300 нови павилиона по спирките, както и нови рекламни съоръжения.
Концесията ще бъде за период от 15 години с възможност за още допълнителни 5 години. При сключване на договор с определен концесионер срокът за изпълнение на пълната промяна и монтиране на нови спирки ще бъде 2 години.
Коментари
Последни
Новините в София: Най-важното за деня 24 април 2024 г.
Столица.bg ви представя вечерния информационен бюлетин с акцентите от София на 24 април. Откриват х... Прочети още...
Преградиха пътеките към Витоша в столичния Княжево
Възмутени граждани показаха във Фейсбук, че пътеките към Витоша, които се ползват от поколения софия... Прочети още...
СДВР с подробности за ареста на журналиста Димитър Стоянов
От столичната полиция дадоха подробности за конфликта между журналиста Димитър Стоянов и служител на... Прочети още...
Нова детска градина ще строят в столичния „Нови Искър“
Столичният общински съвет ще гласува предложение на кмета на район "Нови Искър" Владислав Владимиров... Прочети още...
Виж също
closeПодписаха КТД за 30% увеличение на заплатите в училищното здравео......
Кметът на Столичната община Васил Терзиев и синдикатите от КТ „Подкрепа“ и КНСБ подписаха днес нов Колективе...
Прочети още keyboard_arrow_right