„Софийска вода“ с първия мобилен клиентски център

На 14 ноември 2017 г. „Софийска вода“ откри първия си Мобилен център за обслужване на клиенти. Центърът разполага с микробус с всички необходими технологии, за да се осигурят всички услуги, предлагани от стационарните клиентски центрове на компанията;  приемна с безплатен интернет и информация за услугите, система за обратна връзка. На събитието  присъстваха кметът на район Витоша - Тодор Петков, и кметът на община Владая – Таня Иванова. Изпълнителният директор на „Софийска вода“Арно Валто де Мулиак  преряза лентата и каза: „Създадохме мобилния център с цел да се доближим до хората. За тези, които живеят в по-отдалечени места. Горди сме, че именно „Софийска вода“ създаде първия подвижен център във ВиК сектора в България. Стремим се да мислим, както за качеството на услугите, които предоставяме, така и за удобството и интересите на клиентите ни“. Още в първите часове повече от 10 души се възползваха от услугата. Над 20 места извън София ще се посещават от Мобилният център по предварителен график, който е достъпен на сайта на „Софийска вода“ - www.sofiyskavoda.bg, на безплатния телефон – 0 800 121 21, и в сградата на Кметството на населеното място.

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2,21747
  • USD
    2,00516
  • CAD
    1,48428
  • CHF
    2,04478
  • JPY
    1,40273
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

Вдигат заплатите на работещите в детското и училищното здравеопаз......

От 1 април ще има увеличение на заплатите на работниците в областта на детското и училищното здравеопазване с 35 %. Това...

Прочети още keyboard_arrow_right