Софиянци предпочитат да пазаруват повече от открити търговски обекти

Софиянци предпочитат да пазаруват повече от открити търговски обекти

Снимка:24chasa.bg

Проучване на Colliers за пазара на търговските улици в София показва, че през първото полугодие на 2021 г. търговските обекти на открито са най-предпочитани.

Докладът сочи, че основните централни улици в столицата, е с общо предлагане от 68 000 кв.м. и приблизително 900 магазина. Бул. „Витоша“ предизвиква разнообразни мнения през годините, дали е място за отдих или по-скоро за пазаруване.

Последните данни показват, че в началото на 2021 година доминиращите категория на база наети площи продължава да е актуална. Кафенетата и ресторантите представляват по-голямата част от новооткритите площи 53 %.

Наемите нива за магазин от 100 кв.м на булевард „Витоша“ в средата на 2021 г. към средата на годината остават 50 евро на кв.м на месец. Улиците с най-голяма група от маркови магазини в София са на ул. Съборна и Цар Калоян. Наемите на магазините в най-търсената част се запазват на 63 евро на кв.м за месец.

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2,21747
  • USD
    2,00516
  • CAD
    1,48428
  • CHF
    2,04478
  • JPY
    1,40273
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

Орлин Горанов отбелязва 50 години на сцена с турне и спектакъл в ......

Орлин Горанов ще отбележи 50 години на сцената с турне в страната и впечатляващ концерт-спектакъл в зала 1 на НДК. Обич...

Прочети още keyboard_arrow_right