Започва разработка на бранда София като турстическа дестинация

Фнадъкова на Националния борд по туризъм

Снимка: Столица.bg

Започваме подготовката за създаване на продуктов бранд  за София като туристическа дестинация. Работата по него ще започне през тази година. Това е изключително важна е темата и винаги предизвиква дискуси. Надявам се и вие да се включите. Това каза кметът на София Йорданка Фандъкова пред Туристическия борд, който имаше събиране по рано днес в Еспо центъра, където се провежда 37-ото издание на "Ваканция и СПА Експо".

Общинското предприятие "Туризъм" и зам.-кметът по туризъм в Столична община Ирина Савина ще отговарят за разработката на бранда.  Столичният кмет припомни, че са насочени инвестиции, за да се разкрие изцяло богатото културно наследство на града, музеите вече привличат все повече турсти.

"Два са важните проекти - трансформацията на площад "Света Неделя" и вторият обект е църквата Свети Спас, надявам се с реализацията им да завършим облика на централната градска част, където са най-многото обекти от културния туризъм в столицата. Важено е и завършването на най-древния обект в София неолитното селище в Слатина и тази година трябва да приключат проучванията на археолозите", каза столичният кмет.

За развитието на София като туристическа дестинация Фандъкова обяви, че другат важна възможност са инвестиците в използването на минерланите води и възстановяването на знакови сгради като баните в Банкя, Овча купел и  Горна баня. До дни ще бъде избран изпълнител и ще започнат строителните дейности по ремонта на банята в Овча купел, съобщи Фандъкова.

"Тези пироритети са част от нашата Стратегия приета през 2017 като развитието на за София като туристическа дестинация до 2030 г. Отворени сме за всякакви идеи и предложение", казо още столичният кмети припомни, че София е утвърден от Министерство на  културата като туристичедски район и се разработва маркетиновата стратегия на района.

"Повече туристи в нашия град е задача, която сме си поставили и работим много активно. През последните години София се превръща във все по-разпознаваема туристическа дестинация. От 2010 година успяхме да наложим стабилен ръст на туристите. Той се дължи на целенасочената ни работа за привличане на инвеститори, които каним и подкрепяме да припознаят града ни като място за следващата си инвестиция. Активната ни работа, разбира се, е насочена и  за развиване на хилядолетното ни историческо наследство, както и на създаването на богата фестивална културна програма", каза Йоранка Фандъкова пред Туристическия борд.

"Работата ни дава резултат благодарение на партньорството с бизнеса, експертите и организациите, включително и с Националния борд по туризъм, за което изключително блаодаря. Много разчитам на по нататъшната ни съвместна работа както в консултативния съвет по туризъм на Столична община", каза кметът на София.

 

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Анкета

Искате ли във Вашия квартал зелена зона?
  • Да, вече има. (9%, 22 Гласове)
  • Да, искам защото ще има ред. (46%, 113 Гласове)
  • Не, длъжни са да ни осигурят паркомясто. (23%, 56 Гласове)
  • Не и така си е добре. (21%, 51 Гласове)
  • Нямам мнение (2%, 4 Гласове)
Общо гласували: 246 Обратно към гласуване

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2.19386
  • USD
    1.72594
  • CAD
    1.30991
  • CHF
    1.72731
  • JPY
    1.51968
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

Представят София на туристическото изложение в Белград (СНИМКИ)...

София се представя като целогодишна туристическа дестинация на 42-то издание на Международното туристическо из...

Прочети още keyboard_arrow_right