Летище София ще обслужва пътниците по примера на Мюнхен

Летище София ще обслужва пътниците по примера на Мюнхен

Снимка: Столица.bg

Новата структура ще координира всички дейности на терминалите – чистота, температура, достъп до информация

Специализиран екип ще координира всички дейности на летищните терминали в София, като целта е да се създаде максимално удобство за пътниците, съобщават от аеропорта.

Новото звено се ръководи от Андраш Абел, мениджър с дългогодишен опит в областта на летищните терминали и сигурността, както и в управлението на съоръжения.

Преди да се присъедини към екипа в София Андраш Абел е работил на Munich Airport International, който е партньор в проекта със софийското летище.

Българският аеропорт ще прилага опита на Летище Мюнхен, където служители координират всички дейности на летищна територия – от наблюдение на опашките, взаимодействието на различните служби, до предоставяне на информация на пътниците.

„Този модел има много предимства, защото помага различните служби и звена да координират дейността си, предотвратявайки затруднения за пасажерите“, коментират от Летище София

Новата структура ще координира всички дейности на терминалите – чистота, температура, достъп до информация, взаимодействие с гранични, митнически и други власти, проверки за сигурност и всички аспекти, които имат отношение към престоя и обслужването на пътниците. Екипът ще отговаря също и за пространствата пред терминалите, допълват от столичното летище.

През следващия месец осем служители на „СОФ Кънект“ ще преминат през Академията за обучение на Летище Мюнхен. Те ще изучават процесите и организацията на работа на най-големият аеропорт в Бавария.  Основният акцент в обучението им ще бъде върху т.нар. терминален мениджмънт.

След завръщането си българският екип ще приложи наученото на Летището в София, като вземе най-добрите практики от Мюнхен.

„Координацията е ключова, за да направим престоя на пътниците ни приятен. Това означава ангажираното участие на всички заинтересовани страни в процеса по тяхното обслужване. Този процес започва още от паркирането на летището и продължава до самолетния изход, всичко това в гарантирано удобна, добронамерена и сигурна среда. Когато говорим за пътническо преживяване, единственият начин да впечатлим нашите клиенти е да надминем техните очаквания. Това е в основата на амбицията ни да станем 5-звездно регионално летище в следващите 5 години“, казва Андраш Абел, директор „Терминали“ на Летище София.

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Анкета

Кое е събитието на 2022г. в София?
  • Ремонтът на жълтите павета (19%, 115 Гласове)
  • Новата билетна система на София (29%, 175 Гласове)
  • Въвеждането на нискоемисионните зони (20%, 122 Гласове)
  • Откриването на най-големия леден парк на Балканите (6%, 37 Гласове)
  • Ремонтът на бул. "Цар Борис" (6%, 35 Гласове)
  • Разширението на метрото към Левски Г (11%, 68 Гласове)
  • Удължаването на концесията на Софийска вода (1%, 4 Гласове)
  • Дълговете на Топлофикация София (0%, 1 Гласове)
  • Разширението на Ломско шосе (2%, 12 Гласове)
  • Фестивал на светлините LUNAR (3%, 20 Гласове)
  • Минералната баня в Банкя отвори врати (3%, 20 Гласове)
Общо гласували: 609 Обратно към гласуване

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2,21747
  • USD
    2,00516
  • CAD
    1,48428
  • CHF
    2,04478
  • JPY
    1,40273
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

Пътниците с много добра оценка за Летище София...

Общото впечатление на пътниците на Летище София се подобрява, сочат резултати от глобално проучване на Асоциацията на ле...

Прочети още keyboard_arrow_right