Новини от Столица.bg

comment 0
visibility 181
Hopster

Мобилното приложение за деца Hopster става част от EON

Абонатите на EON PREMIUM и EON FULL вече могат да се възползват от мобилното приложение Hopster, както и видео услугата Hopster On Demand, включени безплатно в пакетите им, а за EON LIGHT е налична възможност за добавяне като допълнителен пакет за 9.99 лв. на месец. Мобилното приложение предоставя безопасна среда за обучение на деца от 2 до 6 години, без реклами. В нея те имат достъп до разнообразно съдържание, специално селектирано от експерти, за да подпомага развитието им и да стимулира креативността. С помощта на детски песни, образователни филмчета, забавни игри, рисуване и много други функции Hopster е сигурен и доверен спътник в усвояването на нови знания и умения от най-малките в дигиталната ера. С новите предложения Hopster (мобилно приложение) и Hopster On Demand децата могат едновременно да се забавляват и да научават нови неща, независимо дали са вкъщи, на път или на почивка. Лесната навигация, богатото, ангажиращо и съобразено с нуждите съдържание, както и безопасността на платформата я правят предпочитан избор за родителите на деца в предучилищна възраст. Мобилното приложение е налично за сваляне в Google Play и Apple App Store. Потребителите трябва да изберат Vivacom от списъка с оператори и след верификация на възрастта се пренасочват към страницата за вписване, където за достъп се използва потребителското име и парола от портала My Vivacom. Постоянното надграждане и развитие на услугата EON е част от стратегията на Vivacom да осигури на потребителите достъп до изцяло нова телевизионна платформа с изключителни функционалности и ексклузивно съдържание, съчетана със супер бърз оптичен интернет. EON дава възможност да създават до 5 персонализирани профила, достъпни на различни устройства – телевизор, таблет, лаптоп или смартфон. Така цялото съдържание, налично в платформата, е на разположение навсякъде и по всяко време с един и същ интуитивен и удобен за използване интерфейс. Платформата ЕON е разработена от United Cloud, водещия център за високотехнологични иновации на United Group. Тя се предлага от Vivacom в три лесни за разбиране пакета – LIGHT, FULL и PREMIUM. EON LIGHT е на специална промоционална цена от 1 лв. на месец за първите 2 месеца (при поръчка в магазин и 3 – онлайн), а пакетите FULL и PREMIUM са на цена от 1 лв. на месец за първите 4 месеца при поръчка в магазин или за първите 6 месеца при заявка през онлайн магазина на оператора.    

comment 0
visibility 568
Fast & Fit

Бъди Fast & Fit в парка Гео Милев!

Екипът на една от най-модерните столични фитнес зали – Fast & Fit, ще направи първата си тренировка на открито тази събота, 31 юли. Мястото на срещата е парк Гео Милев, а началото в 10 ч ще сложат Виктор Стоянов и Владимир Калъпсъзов със серия кондиционни упражнения. След тях щафетата на здравето ще поеме инструкторът по зумба Даяна Милева. Събитието е с безплатен достъп за всички, желаещи да си подарят движение. „Спортът е по-добрата и здравословна социална мрежа след дните на изолация.“, категоричен е Виктор Стоянов, управител на Fast & Fit. „Очакваме ви, за да споделим едно преживяване силно като сутрешно еспресо – да рестартираме тялото си за 30 минути, използвайки собствената му тежест! Елате с приятели, с шалте и готовност за селфита, защото зумбата на Даяна ще превърне поляната в терен за латино фиеста.“, добавя с усмивка атлетът. Кондиционните упражнения помагат да увеличим издръжливостта си, да подобрим гъвкавостта и баланса на тялото. „За тях рядко са ни необходими уреди, те са приложими навсякъде и скулптурират силуета с естествени за нас движения, като скачане, клякане, каране на колело.“, казва Владимир Калъпсъзов. Той влиза в залата още като тийнейджър, има биография на активен състезател по класически културизъм в категория до 70 кг, а днес е сред най-търсените треньори на Fast & Fit в SkyCity Mall. От септември зумбата става част от здравословното „меню“ за групови занимания на просторната зала, в която при огрничен капацитет могат да тренират пълноценно и в пълен комфорт до 75 души едновременно. Даяна Милева има над 10-годишен опит в извайването на тела в ритъма на салсата и ще направи демонстрация на уменията си още тази събота. За всички желаещи да бъдат част от Fast & Fit тренировката на открито на 31 юли ще има осигурена вода.                        

comment 0
visibility 131
Redmi Note 10 5G black

Новото предложение в 5G портфолиото на Vivacom е Xiaomi Redmi Note 10 5G

За всички, които желаят да станат част от 5G еволюцията на мобилните мрежи, най-новият смартфон от това поколение, предлаган от Vivacom – Xiaomi Redmi Note 10 5G, съчетава впечатляваща издръжливост на батерията, мощен процесор, отлична тройна камера и другите добре познати предимства на Redmi Note серията на Xiaomi. Всичко това идва с едно достъпно и съвместимо с 5G мрежата устройство, допълващо портфолиото на телекома. Xiaomi Redmi Note 10 5G също така поддържа VoLTE и Voice over WIFI. Сърцето на смартфона е чипсетът MediaTek Dimensity 700, cъздaдeн пpи 7nm тexнoлoгичeн пpoцec като на флагман конфигурациите. Paзпoлaгa c 8-ядpeн пpoцecop, paбoтeщ нa 2,2 Ghz, и с мощен графичен ускорител Mali G57 GPU нa АRМ. Стандартните настройки осигуряват оптимална картина и яркост, като едновременно с това пестят енергия. Батерията е с впечатляващ капацитет от 5000mAh и предоставя пълен ден на автономна работа, а при обичайна употреба дори ден и половина. Моделът е лек и удобен, с Gorilla Glass 3 покритие на големия 6.5-инчов дисплей, който поддържа резолюция 1080x2400 пиксела за детайлно и приятно изживяване при гледане и може да работи с опресняване от 90Hz. Горната и долната част на рамката са плоски, което значително улеснява снимането, а дизайнът се отличава с поставени отгоре IR порт, микрофон и 3.5 мм жак за слушалки, докато говорителят и USB-C портът са в долната част на смартфона. Бързият и надежден сензор за пръстов отпечатък е вграден в бутона за заключване вдясно, под този за звука. Вляво се намира Dual SIM слотът и хибриден слот за microSD карта. Камерата на Redmi Note 10 5G е с отлични параметри благодарение на трите й обектива – 48MP основен, 2MP монохромен за боке ефекти, даващи естетическо разфокусиране и размиване на светли проблясъци във фона на изображението, и 2MP макрокамера. Това осигурява живи цветове, интересни композиции и динамичен обхват, а нощният режим се отличава с детайла на кадрите. Предната камера е 8MP. Сматфонът поддържа запис на видео на 1080p при 30 кадъра в секунда. Xiaomi Redmi Note 10 5G 128GB се предлага в онлайн магазина на Vivacom и в цялата търговска мрежа на цена от  14,98 лв./мес. с план Unlimited 50, с 24 месечен лизинг.        

Реклама
comment 0
visibility 306
А1 макс спорт

UEFA Champions League остава в ефира на MAX Sport и през следващите 3 сезона

Каналите MAX Sport на А1 ще продължат да бъдат дом на най-интересния комерсиален футболен турнир в света – UEFA Шампионска лига – и през следващите три години. A1 придоби също и правата за част от футболните двубои от UEFA Лига Европа и за най-новия турнир под егидата на UEFA - Лига на конференциите. По-рано това лято компанията спечели правата за испанската LaLiga за пет сезона и за италианската Serie A за следващите три сезона и в момента чрез спортните си канали предлага ненадмината селекция от европейски и латиноамерикански футбол. От 2018 година насам спортните каналите на А1 включват топ сблъсъци от надпреварата във вторниците, както и финалния двубой за трофея. През следващите три сезона разпределението ще остане същото, като всеки вторник по MAX Sport зрителите ще могат да гледат най-интересните срещи от UEFA Шампионска лига. А1 притежава вече и правата за част от срещите от втория по сила и престиж европейски клубен турнир – Лига Европа. По традиция, двубоите в UEFA Лига Европа се провеждат само в четвъртъците, като часовите диапазони са подобни на тези в UEFA Шампионската лига – 19:45 часа и 22:00 часа. А1 придоби също правата за срещи от още един нов футболен турнир - UEFA Лига на конференциите. За груповата фаза на Лигата на конференциите ще се класират 32 отбора, разделени в 8 групи по 4 тима, които ще изиграят по два мача на разменено гостуване. Първите двубои ще са на 16 септември, а груповата фаза ще завърши на 9 декември. „Когато стартирахме спортните канали на А1, обещахме на нашите клиенти спортно съдържание с най-високо качество. Към топ първенства като испанската LaLiga и италианската Serie A през 2018 г. добавихме в портфолиото си и най-значимия клубен футболен турнир в света – UEFA Шампионска лига. Сега с радост обявяваме, че А1 спечели права не само за UEFA Шампионската лига, но и за UEFA Лига Европа, и UEFA Лига на конференциите. Това е поредното доказателство за стремежа ни да задоволим всеки вкус, като изборът от съдържание включва още много от най-интересните спортни събития от света на футбола, баскетбола, тениса, както и редица собствени продукции“, заяви Симеон Донев, старши директор „Маркетинг“ в А1 България. Към момента в богатото портфолио на А1 от права за спортни събития се включват редица интересни първенства и турнири от света на спорта. От футбола това са UEFA Шампионска лига, UEFA Лига Европа, UEFA Лига на конференциите, испанската LaLiga, италианската Serie A, Купата на Франция, Купата на Турция, американската Major League Soccer, Copa Libertadores, Copa Sudamericana. В спортните канали на А1 се излъчват и всички най-интересни тенис турнири на ATP, баскетболното първенство на България (НБЛ) и турнира за купата, баскетболната Евролига, волейболната Лига на нациите, лекоатлетическата Диамантена лига, хокейната NHL, феновете на моторните спортове се радват на преките излъчвания на стартовете на MotoGP, WRC, NASCAR, а тези на бойните – на галавечерите на UFC.    

comment 0
visibility 405
efbet

2 супер печалби за 1 ден паднаха на efbet.com

Късметът проработи в големи размери на 25 юли 2021 за двама от феновете на онлайн забавленията на efbet.com. Джакпотът падна два пъти в един ден за 2 големи печалби на „купа" card jackpot от играта 20 dazzling hot. Първият щастливец успя срещу залог от левче да спечели 128 787,93 , а вторият получи 62 055,45 със залог от 80 стотинки. 20 Dazzling Hot e може би едно от най-добрите произведения на казино-игрите и любим слот в онлайн залаганията на efbet casino. Феновете могат да я играят от компютър, таблет или смартфон без абсолютно никакви рестрикции, разбира се след потвърдена регистрация. Играта е съставена от три реда символи и 5 въртящи се барабана. Символите се комбинират в 20 фиксирани печеливши линии. Всеки символ дава различни стойности при комбинации. Верен на слогана си „Тръпката е навсякъде!“ букмейкърът обяви голямата печалба със следните думи в социалните мрежи: "Купата на Карда падна! ✌2 пъти за 1 ден! На 1 Игра! 20 Dazzling Hot! ? Две печалби на обща стойност над ? 190 000 лв. ? разтърсиха онлайн ? казиното на efbet.com и ? зарадваха двама от нашите клиенти с грандиозни суми и несметно щастие!” Като отговорна за защита на личните данни компания и спазвайки Закона за хазарта, efbet не оповестява имената и друга информация за печелившите.    

comment 0
visibility 888
19min

Кой „забрави” 163 лица и махна гръцки милиардер от Магнитски БГ, а остави несвързани с Бож...

Поне 163 свързани лица са „забравени” в българското приложение към американския списък Магнитски преброи 19 минути. В същото време фирмата на ключов гръцки милиардер и съдружник на Васил Божков е изчезнала яко дим, без шум и медийни фанфари, както и без дължимото на нацията обяснение от листата. В нея са разделени двамата лотарийни братя Ганеви - единият присъства, а неговият брат и съдружник кой знае защо го няма. В същото време вътре са несвързани с посочените от САЩ личности – примерно фирма на известния бизнесмен Александър Найденов – по-популярен като Сашо Майонезата/Олинезата, която повече от 5 години няма нищо общо с хазартния бос. Това пък повдига темата защо при 1-годишен американски хоризонт, в българския списък той е 5-годишен. На каква нормативна и друга база? Затова, какъвто и да е, въпросът на депутата Йордан Цонев на какво е основан наказателният списък е важен. Той постави за разглеждане в парламента темите за критериите по повод участието в списъка, изготвен от  правителството ни и защо в него има двойни стандарти. Защото не може да има справедливост, без да има елементарно спазване на правила и минимална доза честност: или всички са вътре, или всички са вън. Или има принцип при изготвянето на листата, или няма. Цонев поиска днес изслушване на финансовия и на икономическия министър във връзка с прилагането на списъците по закона Магнитски у нас на територията на България. Интересно е за широката публика да знае, че въпреки уверенията, че се събира всяка седмица, няма данни работната група по приложението на Магнитски у нас, изготвила и бг списъка, да е заседавала през последния месец. Което е странно най-малко заради около 80 жалби срещу изготвената от нея листа, които вече са в различни съдилища и на практика са блокирали изпълнението на забраните по този акт. Както се шегуват във висшите кръгове, работната група по българското разширение на списъка Магнитски малко напомня на Комисията по хазарта от времето, когато според официалните документи на няколко български институции през нея са се „изпарили” над половин милиард лева, дължими на хазната от Националната лотария. Тогава принципал на въпросния орган беше  финансовият министър Владислав Горанов, а членовете бяха представители на различни държавни органи. Както разбрахме от признанията на хазартния бос Васил Божков, всички те са били обилно „почерпени” от него. Само че сега съдбата им е различна - едни са зад решетките, други са на свобода и морализаторстват от тв екраните, трети пък са оневинени от прокуратурата по странните си сделки с апартаменти. Разликата е, че при работната група се „изпаряват” не пари, а хора. И то всякакви. Сред тях са някои членове на семействата на споменатите в американския списък, докато най-близките роднини на други са вътре, „спестени” са даже криминално проявени лица, които са им били съдружници.    

comment 0
visibility 917
Samsung Galaxy Z Fold2

Летни онлайн предложения с до 200 лв. отстъпка на смарт устройства Samsung във Vivacom

До края на месец юли избрани смартфони, смарт аксесоари и таблети са с отстъпка до 200 лв. в онлайн магазина на Vivacom. В разгара на лятото, клиентите могат да избират между устройства с разнообразни параметри и от различни ценови категории спрямо нуждите и предпочитанията си. До 200 лв. е отстъпката на сгъваемите 5G флагмани на марката Galaxy Z Flip 5G и Galaxy Z Fold2. В разгънато състояние Samsung Galaxy Z Fold2 предлага на потребителите обширен 7.6-инчов Edge Dynamic AMOLED 2x дисплей със скорост на опресняване на картината 120Hz, а в сгънато състояние смартфонът има голям 6.2-инчов Super AMOLED HD+ дисплей. Моделът осигурява на потребителите и безпроблемна смяна между дисплеите, без да се прекъсва работата на приложенията и съчетава отлични работни характеристики с високоскоростен процесор и впечатляваща камера. Иновативният сгъваем Galaxy Z Flip 5G съчетава новости от света на технологиите и осигурява на потребителите стилен дизайн, комбиниран с функционалност и компактност. Моделът е със сгъваем  6.7-инчов Dynamic AMOLED FHD+ Инфинити Flex дисплей с патентовано Ултра тънко стъкло на Samsung и скрита панта (Hideaway Hinge). Тази технология прави възможно гладкото и удобно сгъване и разгъване на дисплея, а също и позволява флагманът да стой стабилен при пълно разгъване или сгъване. И още едно атрактивно смартфон предложение на промоционална цена - Samsung Gаlаху Nоtе20 Ultrа. Моделът е съвместим с 5G мрежата на Vivacom, използва мощна батерия с капацитет 4500 mАh и разполага с отличителния за Note серията S-Pen. Смартфонът е оборудван c тройна камера с основен обектив от 108 МР, 10 MP селфи камера и може записва видео в 8K резолюция. И трите флагмана поддържат VOLTE и VOWIFI. От средния клас устройства на разположение на клиентите е Samsung Galaxy A32. Моделът предлага 6.4-инчов FHD+ Infinity-U Super AMOLED дисплей с честота на опресняване на картината 90 Hz и батерия с капацитет 5000 mAh, която издържа до 2 дни. Устройството е оборудвано с четворна камера с 64 МР основен обектив. С атрактивна отстъпка се предлагат слушалките Samsung Galaxy Buds+, както и с елегантният и функционален смарт часовник Samsung Galaxy Watch3 45 mm LTE.   Устройствата Samsung с отстъпка до 200 лв. в онлайн магазина на Vivacom можете да откриете тук.    

comment 0
visibility 867
А1 стартира курсове по дигитална грамотност

А1 стартира курсове по дигитална грамотност за възрастни като част от инициативата Интерне...

А1, в партньорство с Асоциация „Съвременни читалища“, започва нова серия обучения по дигитална грамотност за възрастни като част от инициативата „Интернет за всички 55+“. Програмата ще обхване читалища в 20 населени места и ще бъде напълно безплатна за всички желаещи възрастни граждани, които искат да научат повече за работата с таблет и смартфон.  „Уменията за работа с мобилни устройства вече изглеждат даденост и рядко се замисляме, че сред нас има хора, които не могат да ги използват пълноценно, просто защото никой не им е показал как да го правят. В същото време през последните година и половина мобилните технологии станаха задължителна част от нашето ежедневие и освен удобство, забавление и информация, ни предложиха и безопасност по време на пандемията от COVID-19. Именно затова смятаме, че инициативата „Интернет за всички 55+“ е по-важна от когато и да било и трябва да продължи, за да помогне на повече хора да се възползват от съвременните технологии“, коментира Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации“, А1 България. „Новата програма от инициативата „Интернет за всички 55+“ има за цел да помогне на възрастните хора да придобият дигитални умения, които ще са им полезни ежедневно. Образователният материал е съобразен с нуждите конкретно на тази група хора, а те са специфични. Методиката на обучение е не по-малко важна и поради тази причина се спряхме на видеосъдържание, което да е достъпно от таблети в 20 читалища. Така учебните материали са на разположение в библиотеката, където има осигурени материални и технически условия и не на последното място са налични читалищни служители, които да помагат на възрастните хора в процеса на учене“, сподели инж. Георги Петров, председател на УС на Асоциация „Съвременни читалища“. Уроците са направени под формата на видеоклипове, които възрастните хора могат да изгледат в едно от 20-те читалища, които участват в програмата. А1 е осигурила таблети с мобилен интернет и нужните аксесоари, така че всички желаещи да могат да преминат през обучението. Допълнително съдействие на място ще оказват служителите на читалищата, които ще помагат на възрастните хора преди началото на уроците. За тези, които преминат през обучението и попълнят изходния тест, е предвидена и томбола с технологични награди. Видеоуроците са разработени и заснети в партньорство с Асоциация „Съвременни читалища“ и имат за цел да покажат на възрастните хора как да си служат по-добре с мобилни устройства като телефони и таблети. Курсовете показват как да направим настройки на телефона; как да се свържем към Wi-Fi; как да свалим и ползваме различни чат приложения и друга полезна информация и съвети. Програмата ще продължи до 15 октомври тази година и ще обхване читалища в 20 населени места, сред които са градовете Белене, Варна, Дряново, Пловдив, Провадия, Радомир, София и селата Белцов, Брестовица, Буковец, Добрина, Дорково, Йоаким Груево, Караманово, Куртово Конаре, Кутово, Ново село, Радилово, Раковица, Ценово. Пълният списък на читалищата е достъпен на сайта телекома: http://bit.ly/Internet4All55 Видеоуроците са качени и на YouTube канала на А1 (http://bit.ly/Internet4All55Video) и така ще бъдат достъпни и за възрастните хора, които са по-напреднали в дигиталните технологии, или могат да разчитат на свой близък, който да им помогне. Възрастните хора са само една от групите, към които е насочена международната инициатива за онлайн и компютърна грамотност на А1 Group, част от която е и А1 България, „Интернет за всички“. Нейната цел е да осигури достъп до информация, знания и образование в областта на технологиите на тези, които по някаква причина нямат шанс да се възползват от тази възможност, включително хора с нисък социално-икономически статус, възрастни мъже и жени, както и тези, които живеят в по-малки населени места. Програмата стартира в България през 2014 г., като в началото е фокусирана върху обучения на деца и младежи, а от 2016 г. обхваща и възрастни над 55 години.    

comment 0
visibility 1307
Tidal EON

Музикалната стрийминг платформа TIDAL влиза в EON

Музикалната стрийминг и развлекателна платформа TIDAL става част от EON. TIDAL Premium е включен в пакет EON PREMIUM за всички нови и настоящи абонати на услугата от Vivacom за целия срок на договора. По този начин телекомът осигурява и на клиентите си на фиксирани услуги възможност да се наслаждават на повече от 70 милиони песни във всички музикални стилове, както и 250 000 музикални видеоклипа в най-високо качество – всички без реклами и достъпни както онлайн така и офлайн. Това е следващата логична стъпка за продължаване на изключително успешното партньорство с авангардната платформа TIDAL, което стартира преди близо две години. Стратегията на Vivacom за постоянно развитие и надграждане на EON цели да осигури на потребителите достъп до нова ера в телевизионната услуга, предлагайки изключителни функционалности, сред които до 7-дневен ТВ архив на повече от 200 канала, видеотека с над 15 хиляди заглавия и възможност за достъп до цялото съдържание в EON от различни устройства - телевизор, смартфон, таблет или компютър с един и същ интерфейс. Музикалната стрийминг платформа TIDAL се развива непрекъснато и вече е достъпна в 61 държави. Тя съчетава превъзходно аудио и висококачествени музикални видеоклипове с ексклузивно съдържание, като изпълнения на живо, срещи с изпълнители, достъп до албуми, интервюта, подкасти, част от оригиналните поредици на TIDAL, както и хиляди плейлисти, експертно подготвени от редакторите на TIDAL и от самите изпълнители, документални филми и интервюта с различни музикални изпълнители и други.  Абонатите на EON PREMIUM могат да управляват – активират и деактивират TIDAL през My Vivacom, както през мобилното приложение, така и през уеб версията. А клиентите на пакети EON LIGHT и EON FULL, които нямат включен безплатен абонамент за TIDAL, могат да го тестват 30 дни безплатно, като го заявят през My Vivacom. Цената след безплатния период е 8,99 лв. на месец.  В допълнение, всички клиенти с включен TIDAL имат възможността да надградят своя TIDAL Premium до Family Premium пакет. Семейният пакет позволява на потребителите да добавят до петима свои близки или роднини в платформата, които да се наслаждават на музикално съдържание с високо качество и богат каталог от песни и албуми от водещи български изпълнители. Bceĸи aĸayнт, част от семейния пакет, e caмocтoятeлeн oт останалите и мoжe индивидyaлнo дa cъздaвa cвoи плeйлиcти с предпочитано cъдъpжaниe. Надграждането до Family Premium струва само 5 лв. на месец, за клиентите на Vivacom с включен безплатен достъп до TIDAL, а за тези, които нямат включен абонамент към плана си, цената е 13,99 лв. на месец. Повече информация за EON можете да откриете на https://www.vivacom.bg/bg/eon/eon-paketi    

comment 0
visibility 1387
Почивка на планина или море

Какво да вземем в багажа за море и планина

Дойде ли заветното време за ваканция, всеки от нас има своя личен фаворит и любимо кътче на море или в планината. За да те улесним непосредствено преди този блажен период, сме се постарали да ти предложим няколко интересни и практични идеи за ваканционни аутфити, които да вземеш със себе си.  Първа стъпка в багажа по важност е добрата слънцезащита и подходящ хидратиращ лосион за след плаж. След това идва ред на всичко останало. Приоритет са банските, които максимално добре пасват на фигурата ни, приготвяме 2 или 3, за да сме спокойни, че няма да останем без свободен сух чифт. Не пропускаме пареото,и плажните рокли с волани от лен и памук. Естествени материи, които помагат на кожата да диша. Сандалите от Fashion Days са следващата точка в списъка ни. Избираме поне два чифта – едни с равна подметка, подходящи за плаж, и още едни – на ток, за вечерните излизания.  В зависимост от периода, който сме си запазили за ваканция, продължаваме с няколко тениски, поли и къси панталони. Взимаме и резервни обувки – чехли за плаж и еспадрили за екстра удобство. Запазваме си място и за една-две вечерни рокли, за да бъдем подготвени за по-формална атмосфера в ресторант или друг повод на хоризонта. Позволяваме си по-ярки и отличителни за сезона цветове като оранжево, розово, жълто и други любими. Малката черна рокля винаги е спасителен пояс, когато не знаем какво да облечем за парти. Пайетите, бродериите и перата са позволени. Все пак искаме да заблестим!  Голите гърбове и малко по-смелите деколтета също са позволени край морето.   Допълваме картината с подходяща раница от колекцията с дамски раници от Fashion Days, където откриваме море от модели, интересни дизайни, принтове и разцветки.  Стигаме и до прическата. За да сме максимално гъвкави и да не губим време за сешоари и стилизиране, се възползваме от многото продукти за мокра коса, които оформят небрежни вълни, известни още като beach waves. Друга опция ни е лесният балерински кок. С грима – малко бронзант на скулите и деликатно проблясващи сенки сякаш ни стигат.  Що се отнася до планирана ваканция в планината, нещата изглеждат доста по-семпли и лесни. Спираме се на удобни екипи, които ни позволяват да се движим свободно и комфортно, от дишащи и леки материи. Внасяме настроение с готини принтове по тениските и топовете. За вечер се презастраховаме с топъл суитшърт или олекотено яке, защото времето може да бъде непредвидимо. Специалните обувки за планина са чудесно предимство и повод за по-приятна разходка. Осигуряват стабилност на крака и го предпазват от усукване и нараняване. В планината раничката също е задължителна – пълна с най-необходимото.     

comment 0
visibility 922
efbet лига

еfbet Лига стартира в петък!

Първа лига на България ще продължи да носи името на може би най-големия български букмейкър. Спонсорският договор на efbet с БФС бе подновен за още 4 години. Брандирането на първенства е добре позната практика в световния спорт. У нас това се случи за първи път през 2019 г., когато собствениците на efbet Цветомир Найденов и Боян Найденов поставиха началото на такъв тип спонсорства. Най-сериозният частен спонсор на родния спорт - efbet от години е част от българските първенства на всички нива. Той е спонсор на редица отбори, сред които ФК „Лудогорец“,  ФК  „ЦСКА 1948“, ФК „Арда“, ФК „Берое“,  и много други от участници в българското първенство. Резултатите на всеки от тези тимове са ярко доказателство за положителното влияние на доброто финансиране върху качеството на играта. Но efbet поддържат и аматьорския футбол като спонсор на над 40 местни отбора в цялата страна. Партньорството между Efbet и БФС няма как да не се отрази положително на цялостното ниво на първенството, коментират братята Найденови. В това зрителите скоро ще могат да се уверят лично. Efbet Лига стартира на 23 юли 2021. Първенството обещава много интригуващи моменти, след като още в първия кръг почитателите на българския футбол ще станат свидетели на оспорвани дербита. Основните фактори през миналия сезон – „Царско село“ и „Черно море“ - имат честта да открият шампионата в петък от 18:45 часа. С любопитство зрителите ще очакват и най-стария столичен сблъсък, който ще изправи „Левски“ срещу „Славия“. Тимът на ЦСКА 1948, завършил на престижното пето място в дебютното си участие в елита, ще излезе срещу носителя на Купата – ЦСКА-София. Горещи футболни страсти предстоят и в Пловдив, където вицешампионът „Локомотив“ ще посрещне тима на шампиона и носител на Супер Купа България „Лудогорец“. Интерес предизвикват и новите участници в efbet Лига, които имат големи традиции в родния елит. „Пирин“ Благоевград и „Локомотив“ София ще започнат сезона с тежки гостувания. „Червено-черните“ ще се отправят към Стара Загора и обновения „Берое“, а пиринските “орлета” ще се изправят срещу тима на „Ботев“ Пловдив. По традиция седемте мача от всеки кръг ще бъдат разпределени от петък до понеделник, като в първия ден от седмицата феновете ще видят един от българските евроучастници „Арда“, който гостува на тима на „Ботев“ Враца. Футболните фенове ще могат да гледат двубоите от редовния сезон, плейофната фаза и баражите в HD качество, пряко по DIEMA SPORT, част от премиум пакета DIEMA XTRA, както и в онлайн стрийминг платформата PLAY DIEMA XTRA. Сезон 2021/2022 ще влезе в историята като първия, в който всеки мач от шампионата ще бъде обезпечен с видеотехнологията VAR.    

comment 0
visibility 1362
Air France

Air France стартира иновативна услуга за проверка на здравни документи преди пътуване - “R...

Иновативна услуга, с която клиентите могат да проверят всичките си здравни документи преди да отидат на летището Без стрес в деня на отпътуване, чрез премахване на последователни проверки От началото на пандемията с COVID -19, Air France прави всичко възможно, за да подпомогне своите клиенти, като им предоставя пълна информация за изискваните здравни документи от държавите, до които пътуват. Тази информация се актуализира в реално време на уебсайта airfrance.traveldoc.aero. С “Ready to Fly” („Готов за полет“) авиокомпанията отива една крачка напред, като предлага на своите клиенти сигурността да знаят, че притежават всички здравни документи, необходими за пътуването им, още преди да пристигнат на летището. Няколко дни преди пътуването клиентите получават имейл с покана да качат здравните си документи на онлайн платформа на Air France. След това документите се проверяват и ако са пълни и верни, на клиента се изпраща съобщение за потвърждение. Издадените бордни карти получават обозначение “Ready to Fly”, което позволява да бъдат обработени бързо от екипите на Air France на летището в деня на заминаването. Ако документ липсва или е непълен, клиентите получават съобщение с известие, приканващо ги да осигурят липсващите документи или да ги представят на летището в деня на пътуването си. С “Ready to Fly” Air France гарантира на своите клиенти спокойно начало на пътуването, знаейки, че разполагат с всички необходими документи. Тази безплатна и незадължителна услуга със сигурност елиминира и напрежението на клиентите преди полет, като същевременно намалява и броя на последователните проверки. Преди постепенното въвеждане до нарастващия брой дестинации през лятото, новата услуга премина успешно тестовете през месец юни, а от 17 юли вече е достъпна за полети от Париж до Корсика и френски отвъдморски дестинации.    

comment 0
visibility 2420
iPhone 12

iPhone 12 и iPhone 12 mini на нови по-ниски цени в онлайн магазина на Vivacom

До края на юли Vivacom намаля цените на смартфоните iPhone 12 и iPhone 12 mini в онлайн магазина си. Благодарение на това, любителите на марката могат да се сдобият с новия модел iPhone 12 64GB на цена от 45,98 лв. на месец или да изберат iPhone 12 mini 64GB за 39,98 лв. на месец и двата в комбинация с план Unlimited 50 и с възможност за 36 месечен лизинг единствено от Vivacom.   Смартфоните са съвместими с 5G мрежата на Vivacom, което позволява на потребителите да се възползват от скоростта и предимствата на мрежата от пето поколение на оператора. iPhone 12 се има Super Retina XDR дисплей от край до край с OLED технология, за по-красиво, ярко и завладяващо изживяване при гледане, докато iPhone 12 mini съчетава цялата технология на iPhone 12, но в по-малък и компактен размер, като при него дисплеят е 5.4 инча, а резолюцията 2340 х 1080 пиксела. Моделите работят със специално проектирания от Apple A14 Bionic чип, който е най-бързият чип в смартфон, предлагат забележителна нова системa с двойна камера и изцяло нов красив дизайн. Устройствата поддържат VOLTE, WIFI voice и eSIM и се предлагат в различни свежи и стилни цветове и варианти на вградената памет. Повече информация за моделите iPhone 12 тук.          

comment 0
visibility 764
ЧЕЗ Електро

ЧЕЗ Електро България отчете 17% ръст на безкасовите плащания

През първото полугодие 409 000 битови клиенти на „ЧЕЗ Електро България“ АД предпочетоха интернет, банките, мобилния си телефон или терминални устройства, за да платят сметките си за ток. Броят на транзакциите за периода януари – юни 2021 г. е почти 2 281 000, които са 26% от общия брой плащания през тези месеци и отбеляза ръст със 17% спрямо същия период на миналата година. С 24% нарастват осъществените през интернет плащания – 358 200 повече от регистрираните 1 474 190 за януари – юни 2020 г. Анализът сочи, че устойчиво продължава да нараства делът на клиентите на ЧЕЗ Електро, които предпочитат да бъдат обслужвани от разстояние. Клиентите, избрали да заплатят сметките си от разстояние по време  на извънредното положение, продължиха да плащат безкасово и в периода на последвалата го извънредна епидемична обстановка. Безкасовите плащания спестяват време и усилия на потребителите и ги правят независими от мястото и работното време на касите за плащане в брой. ЧЕЗ Електро препоръчва на клиентите да се възползват максимално от възможностите, които осигуряват начините за плащане на сметки от разстояние и през сезона на летните отпуски. За първото полугодие средно на месец 381 000 клиенти на „ЧЕЗ Електро България“ АД са се възползвали от предлаганите от дружеството 9 начина за безкасово плащане - по банков път чрез директен дебит, банкомат или платежно нареждане, по интернет чрез интернет банкиране, системите на ePay.bg, ОББ, Icard.bg и Транскарт или директно през сайта на ЧЕЗ, с sms през системите на ePay и Icard, които дават на клиентите и достатъчно сигурност. За сравнение – през същия период на 2020 г. средно на месец 325 000 клиенти са плащали сметките си безкасово. Подробна информация за възможностите за различните видове плащания може да се получи на телефонна линия 0700 10 010, на info@cezelectro.bg, както и на сайта на компанията www.cez.bg, секция „За клиента“.    

comment 0
visibility 1377
А1 награда

А1 спечели три отличия на годишните награди b2b Media Awards

Борислав Симеонов, старши директор „Информационни технологии и дигитална трансформация“ бе избран за Бизнес лидер на годината Другите две отличия А1 спечели в категориите „Проект с образователна насоченост в сферата на бизнеса“ и „Инвеститор с визия“ Борислав Симеонов, старши директор „Информационни технологии и дигитална трансформация“ в А1 България спечели отличието „Бизнес лидер на годината“ в конкурса b2b Media Awards. Той е начело на разрастващото се направление от близо 250 ИТ професионалисти, които развиват иновативните ИТ проекти на компанията. Компанията спечели общо три награди в конкурса b2b Media Awards. Журито присъди първо място на А1 в категория „Проект с образователна насоченост в сферата на бизнеса“. Високата оценка беше за усилията на А1 да образова бизнеса в страната за ползите от дигитализацията за постигане на ефективност и растеж чрез технологични решения и услуги. Стартът и развитието на първата истинска 5G мрежа в България донесе на А1 и престижното второ място в категория „Инвеститор с визия“. Телекомът се пребори за него с кандидатура, акцентираща върху мащабната инвестиционна програма в своята инфраструктура, включително в развитието на 5G ULTRA мрежата си. А1 е единствената компания от бранша, която получи награда именно за работата си по петото поколение мрежи. Наградите отразяват трансформацията на А1 от телеком в технологична компания, която залага все повече на ICT услугите за бизнеса и на високите технологии в организацията на работния процес. Именно затова компанията проведе интензивна комуникационна кампания за своите иновативни услуги, които помагат на бизнеса да преодолее икономическите последствия от пандемията oт COVID-19. Дигиталната трансформация обхваща и самия телеком, като през последната година ИТ екипите устойчиво се разширяват с още висококвалифицирани специалисти. Ключова роля в това развитие има Борислав Симеонов.