150 пътници, които трябваше да летят от София за Болоня, прекараха часове наред на летище София в неизвестност, съобщи БНТ.
Полетът е трябвало да се осъществи с нискотарифна компания в 14:30 часа. Това обаче не се случило, а пътниците са останали на летището. Информация са получавали само от таблото, което ги уведомявало, че полетът се пренасочва за по-късен час. За седем часа, никой от компанията-превозвач не е намерил за нужно нито да обясни каква е причината, нито да информира за евентуалния час, в който полетът ще се осъществи, възмущават се гражданите. Обяснението било, че на летището няма представител на компанията, който да обясни ситуацията.
"След два часа под натиска на пътниците донесоха вода и кроасани на всички, които чакат да излетят. Продължават да не ни дават информация. Едно от момичетата, които са сред представителите на наземната компания ни уведоми, че има технически проблем на самолета, като никой не дава гаранция дали той ще бъде отстранен, тоест дали ние може да се качим на този полет и безопасно да пристигнем. Това са 150 човека - възрастни, деца и бебета стоят и чакат да отлетят - резервирали хотели, апартаменти, коли. Абсолютно никой не дава информация", разказа Мария Христозова.
Пред Нова телевизия жена, която трябвало да пътува с 2-годишното си внуче, разказа, че е предпочела да не се качи на самолета при така поставен проблем, който не е ясно дали ще бъде решен.
Все пак, снощи в 20:48 часа пътниците са излетели. Това е пореден случай, в който клиенти на нискотарифна компания са оставени без информация на летището.
"Има системен проблем с конкретната нискотарифна компания. При подадени от началото на над 600 жалби от пътници, 500 са точно за тази компания. На пътниците не се предоставя алтернатива, не се изпълняват и задълженията по отношение на грижа към пътниците - предоставяне на храна и вода. Закъсненията и отмяната на полети е системна. Дори когато няма представител на компанията, това, което е трябвало веднага да бъде направено е да бъде дадена адекватна информация и да бъде предоставена на пътниците вода и храна", обясни Анелия Маринова, главен директор на Гражданска въздухоплавателна администрация.
Коментари
Последни
Новините в София: Най-важното за деня 16 май 2024 г.
Столица.bg ви представя вечерния информационен бюлетин с акцентите от София на 16 май. ГЕРБ-СДС: За... Прочети още...
Заради миене без коли в транспортния подлез на столичния бул. Сливница при Лъвов мост
Заради измиване на транспортен подлез на бул. „Сливница“ при пл. „Лъвов мост&ldquo... Прочети още...
10 000 лв. гаранция за столичния бизнесмен, с чийто пистолет дете стреля в Арбанаси
10 000 лева е гаранцията за 60-годишния столичен бизнесмен Димитър Бонзов – собственик на пист... Прочети още...
Вдигнаха стари коли от столичния Надежда
Излезли от употреба автомобили бяха принудително вдигнати от общински терени в район „Надежда&... Прочети още...
Виж също
closeТоплофикация – София предлага с 29,11% по-ниски цени...
„Топлофикация-София“, която е най-голямата в страната и с най-много абонати предлага парното да поевтинее с ...
Прочети още keyboard_arrow_right