За пореден път: Полетът на 150 пътници закъсня със 7 часа, никой не ги информира

-

Снимка: Столица.bg

150 пътници, които трябваше да летят от София за Болоня, прекараха часове наред на летище София в неизвестност, съобщи БНТ.

Полетът е трябвало да се осъществи с нискотарифна компания в 14:30 часа. Това обаче не се случило, а пътниците са останали на летището. Информация са получавали само от таблото, което ги уведомявало, че полетът се пренасочва за по-късен час. За седем часа, никой от компанията-превозвач не е намерил за нужно нито да обясни каква е причината, нито да информира за евентуалния час, в който полетът ще се осъществи, възмущават се гражданите. Обяснението било, че на летището няма представител на компанията, който да обясни ситуацията. 

"След два часа под натиска на пътниците донесоха вода и кроасани на всички, които чакат да излетят. Продължават да не ни дават информация. Едно от момичетата, които са сред представителите на наземната компания ни уведоми, че има технически проблем на самолета, като никой не дава гаранция дали той ще бъде отстранен, тоест дали ние може да се качим на този полет и безопасно да пристигнем. Това са 150 човека - възрастни, деца и бебета стоят и чакат да отлетят - резервирали хотели, апартаменти, коли. Абсолютно никой не дава информация", разказа Мария Христозова.

Пред Нова телевизия жена, която трябвало да пътува с 2-годишното си внуче, разказа, че е предпочела да не се качи на самолета при така поставен проблем, който не е ясно дали ще бъде решен. 

Все пак, снощи в 20:48 часа пътниците са излетели. Това е пореден случай, в който клиенти на нискотарифна компания са оставени без информация на летището.

"Има системен проблем с конкретната нискотарифна компания. При подадени от началото на над 600 жалби от пътници, 500 са точно за тази компания. На пътниците не се предоставя алтернатива, не се изпълняват и задълженията по отношение на грижа към пътниците - предоставяне на храна и вода. Закъсненията и отмяната на полети е системна. Дори когато няма представител на компанията, това, което е трябвало веднага да бъде направено е да бъде дадена адекватна информация и да бъде предоставена на пътниците вода и храна", обясни Анелия Маринова, главен директор на Гражданска въздухоплавателна администрация.  

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Анкета

Ще избере ли СОС председател?
  • Да, ще избере (21%, 32 Гласове)
  • Няма да избере (26%, 40 Гласове)
  • Да, на ротационен принцип (12%, 18 Гласове)
  • Ще има нови избори (30%, 46 Гласове)
  • Ще почакаме до пролетта (12%, 18 Гласове)
Общо гласували: 154 Обратно към гласуване

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2,21747
  • USD
    2,00516
  • CAD
    1,48428
  • CHF
    2,04478
  • JPY
    1,40273
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

Топлофикация – София предлага с 29,11% по-ниски цени...

„Топлофикация-София“, която е най-голямата в страната и с най-много абонати предлага парното да поевтинее с ...

Прочети още keyboard_arrow_right