Авиокомпания KLM е удостоена с наградата APEX Diamond Award за здравна безопасност. Тази награда е възможно най-високото ниво на сертифициране за авиокомпаниите в областта на здравето и безопасността. KLM е втората европейска авиокомпания, получила този сертификат след Virgin Atlantic.
APEX Health Safety (Асоциация на авиокомпаниите за клиентски опит по време на пътуване с фокус здраве и безопасност) има за цел да насърчи авиокомпаниите да поемат проактивна роля в осигуряване на безопасното възобновяване на глобалните пътувания и да създаде общ стандарт за опазване на здравето на пътниците и служителите по време на пътуване. Определянето на такъв стандарт за сертифициране в авиационната индустрия по време на COVID-19 пандемията е изцяло ориентирано към клиентите. „Това е похвално постижение, което ще бъде признато от вашите клиенти и ще ви позиционира като лидер в областта на опазването на здравето и хигиената по време на полет“, се казва в доклада на APEX.
APEX е основана преди 42 години и оттогава се е превърнала в реномирана организация на авиокомпаниите за изследвания и оценка в областта на клиентския опит. При започването на пандемията от COVID-19, APEX създаде награда за здравна безопасност. Оттогава до сега тя е печелена и от други авиокомпании, сред които Singapore airlines and Qatar airways.
„Поставихме здравето и безопасността на нашите клиенти, служители и обществото като цяло като наш основен приоритет. Постигането на възможно най-високо ниво на сертифициране от APEX означава, че KLM е една от водещите авиокомпании в областта на опазването на здравето и хигиената по време на пътуване. Хората избират да пътуват с нас, защото летим отговорно. По тази причина ние анализирахме целия път, по който преминават нашите клиенти през тази година и зададохме възможно най-високи стандарти, за да им осигурим оптимално здраве и безопасна среда преди, по време и след техния полет. Този най-висок статус, присъден от APEX, е важна гаранция за пътуващите, че летят безопасно с KLM, на възможно най-високото ниво в световен мащаб”, заяви Боет Крейкън, Изпълнителен вицепрезидент на KLM, отговарящ за отношенията с клиентите на авиокомпанията.
Коментари
Последни
Доц. Кунчев: Няма да се въвежда епидемична обстановка заради коклюш
Няма да се въвежда извънредна епидемична обстановка в страната заради разпространението на коклюш, з... Прочети още...
Избират строител за нови две станции на метрото в София
Столичният Метрополитен обяви обществена поръчка за две нови метростанции от "Люлин" до Околовръстни... Прочети още...
Нова арт инсталация е част от Градската градина на София (СНИМКИ)
Инсталацията на художника Красимир Терзиев „Между миналото, което е напът да се случи, и бъдещ... Прочети още...
Променят движението в тунелите „Топли дол" и „Правешки ханове" по празниците
Промяна в организацията на движение през тунелите „Топли дол" и „Правешки ханове" на АМ ... Прочети още...
Виж също
closeЕРМ Запад изпълни плана си за обезопасяване на щъркелови гнезда в......
ЕРМ Запад обезопаси 88 щъркелови гнезда и 125 електрически стълба на територията на община Самоков в рамките на проекта ...
Прочети още keyboard_arrow_right