Vivacom спечели злато в престижния конкурс „Effie България“ с кампанията „Бизнес великани“

Vivacom

Снимка: Vivacom

Vivacom спечели първо място в престижния конкурс „Effie България“ в категория „Услуги“ за рекламната кампания „Бизнес великани“. Телекомът грабна златото в категорията „Услуги“, след като впечатли авторитетното жури с инициативата си, фокусирана върху малкия и среден бизнес. Vivacom се нареди на второ място в класациите за „Най-ефективен рекламодател“ и „Най-ефективна търговска марка“.

„Наградите „Effie България“ са признание за идеите, които работят. А днес печелят компаниите, които са близки до потребителите и ги поставят в центъра на всичко, което правят. В кампанията ни “Бизнес Великани“ направихме точно това – споделихме истинските истории на наши клиенти автентично. Успяхме да докоснем потребителите и да постигнем страхотни резултати. „Бизнес великани“ маркира пътя, по който Vivacom ще върви напред – заедно с потребителите, с историите и темите, които ги вълнуват. Защото брандове съществуват, за да намерят пресечната точка между важното за бизнеса и важното за клиента“, сподели Желяз Кольовски, Маркетинг директор във Vivacom.

„Бизнес великани“ е кампания, която не просто е насочена към малкия и средния бизнес в България, а цели да подкрепи „гръбнака“ на българската икономика. Именно тези хора осигуряват 75% от заетостта на пазара на труда и 65% от добавената стойност в икономиката или над 50 млрд. лв. всяка година[1]. Vivacom посвети кампанията си на тях, като разказа историите им с респект под надслов: „Може и да ви наричат малки, но за нас вие сте Бизнес Великани!“. В серия от рекламни клипове телекомът възхвалява огромната заслуга, която имат собствениците на малкия и среден бизнес в България.

Креативното изпълнение на кампанията и нейната ефективност ѝ спечели най-високото признание на престижния конкурс „Effie България“, организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). В световен мащаб наградите са общопризнат стандарт за най-успешните рекламни кампании. Ежегодно отличават най-ефективните рекламни и комуникационни кампании на базата на най-важния критерий за успешна комуникация – маркетинговата ефективност. Ефективната кампания спрямо критериите за оценка е такава, която не само има визуално атрактивен и креативен подход, но и реално постига своите цели като увеличаване на продажбите, подобряване на познаваемостта на бранда или промяна в потребителското поведение.

За четвърти пореден път Noble Graphics – рекламната агенция, с която Vivacom работи по кампанията „Бизнес великани“, грабна приза за “Най-ефективна рекламна агенция“, след като спечели три златни награди и две бронзови в 16-ото издание на рекламния конкурс "Effie България".

[1] Състояние на малкия и средния бизнес в България и последиците за сектора от COVID-19, Институт за икономическа политика, 2021

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Анкета

Ще избере ли СОС председател?
  • Да, ще избере (21%, 31 Гласове)
  • Няма да избере (26%, 39 Гласове)
  • Да, на ротационен принцип (12%, 18 Гласове)
  • Ще има нови избори (30%, 46 Гласове)
  • Ще почакаме до пролетта (11%, 17 Гласове)
Общо гласували: 151 Обратно към гласуване

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2,21747
  • USD
    2,00516
  • CAD
    1,48428
  • CHF
    2,04478
  • JPY
    1,40273
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

ЕРМ Запад и ТУ-Габрово ще си партнират в подготовката на специали......

Техническият университет–Габрово и ЕРМ Запад – компанията, която поддържа електроразпределителната мрежа в З...

Прочети още keyboard_arrow_right