Vivacom спечели първо място в престижния конкурс „Effie България“ в категория „Услуги“ за рекламната кампания „Бизнес великани“. Телекомът грабна златото в категорията „Услуги“, след като впечатли авторитетното жури с инициативата си, фокусирана върху малкия и среден бизнес. Vivacom се нареди на второ място в класациите за „Най-ефективен рекламодател“ и „Най-ефективна търговска марка“.
„Наградите „Effie България“ са признание за идеите, които работят. А днес печелят компаниите, които са близки до потребителите и ги поставят в центъра на всичко, което правят. В кампанията ни “Бизнес Великани“ направихме точно това – споделихме истинските истории на наши клиенти автентично. Успяхме да докоснем потребителите и да постигнем страхотни резултати. „Бизнес великани“ маркира пътя, по който Vivacom ще върви напред – заедно с потребителите, с историите и темите, които ги вълнуват. Защото брандове съществуват, за да намерят пресечната точка между важното за бизнеса и важното за клиента“, сподели Желяз Кольовски, Маркетинг директор във Vivacom.
„Бизнес великани“ е кампания, която не просто е насочена към малкия и средния бизнес в България, а цели да подкрепи „гръбнака“ на българската икономика. Именно тези хора осигуряват 75% от заетостта на пазара на труда и 65% от добавената стойност в икономиката или над 50 млрд. лв. всяка година[1]. Vivacom посвети кампанията си на тях, като разказа историите им с респект под надслов: „Може и да ви наричат малки, но за нас вие сте Бизнес Великани!“. В серия от рекламни клипове телекомът възхвалява огромната заслуга, която имат собствениците на малкия и среден бизнес в България.
Креативното изпълнение на кампанията и нейната ефективност ѝ спечели най-високото признание на престижния конкурс „Effie България“, организиран от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). В световен мащаб наградите са общопризнат стандарт за най-успешните рекламни кампании. Ежегодно отличават най-ефективните рекламни и комуникационни кампании на базата на най-важния критерий за успешна комуникация – маркетинговата ефективност. Ефективната кампания спрямо критериите за оценка е такава, която не само има визуално атрактивен и креативен подход, но и реално постига своите цели като увеличаване на продажбите, подобряване на познаваемостта на бранда или промяна в потребителското поведение.
За четвърти пореден път Noble Graphics – рекламната агенция, с която Vivacom работи по кампанията „Бизнес великани“, грабна приза за “Най-ефективна рекламна агенция“, след като спечели три златни награди и две бронзови в 16-ото издание на рекламния конкурс "Effie България".
[1] Състояние на малкия и средния бизнес в България и последиците за сектора от COVID-19, Институт за икономическа политика, 2021
Коментари
Последни
Новините в София: Най-важното за деня 30 април 2024 г.
Столица.bg ви представя вечерния информационен бюлетин с акцентите от София на 30 април. Топлофикац... Прочети още...
Вдъхновяваща среща с Петър Стойчев на Летище София
Само дни след като преплува Гибралтар, на летище София се срещнахме със световноизвестния плувец и и... Прочети още...
Великденски яйца украсиха и градинката при метростанция "Фр. Ж. Кюри"
В навечерието на Великден ученици от 105. СУ „Атанас Далчев" в столичния район "Изгрев" подгот... Прочети още...
На 2 май възстановяват движението към София по "Струма"
Продължава разчистването на земна маса, след като подпорна стена на автомагистрала "Струма" се срути... Прочети още...
Виж също
closeЕРМ Запад и ТУ-Габрово ще си партнират в подготовката на специали......
Техническият университет–Габрово и ЕРМ Запад – компанията, която поддържа електроразпределителната мрежа в З...
Прочети още keyboard_arrow_right