Становище на ЧЕЗ в България относно решение на КЗК

Становище на ЧЕЗ в България относно решение на КЗК

Снимка: Столица.bg

Във връзка с обявено на 16 юни 2020 г. решение на Комисията за защита на конкуренцията по искане на оператор на касови плащания, свързано с администриране и заплащане на дължими суми от крайни клиенти на дружества от групата на ЧЕЗ в България, постановяващо заплащането на глоби в общ размер на над 4 400 000 лева, ръководството на ЧЕЗ в България категорично заявява, че компаниите на ЧЕЗ в България работят изцяло в съответствие с българското и европейското законодателство, включително и антимонополното такова, и не злоупотребяват с господстващо положение или с по-силна позиция при договаряне.

Изненадани сме от решението на КЗК, което е в пълно противоречие с взето преди това решение от същата Комисия, по същия казус, със същия жалбоподател и потвърдено по съдебен ред.

Подобни решения компрометират доверието в институциите, нарушават прозрачността и предвидимостта на бизнес средата, като създават съмнение в независимостта на администрациите.
Дружествата на ЧЕЗ ще обжалват в законоустановения срок решението на КЗК.

Пресцентър на ЧЕЗ България

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2,21747
  • USD
    2,00516
  • CAD
    1,48428
  • CHF
    2,04478
  • JPY
    1,40273
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

ЕРМ Запад изпълни плана си за обезопасяване на щъркелови гнезда в......

ЕРМ Запад обезопаси 88 щъркелови гнезда и 125 електрически стълба на територията на община Самоков в рамките на проекта ...

Прочети още keyboard_arrow_right