Чатботът „Скили“, който Столична община разработи на сайта си, е отговорил на над 15 хиляди въпроса на повече от 5 хиляди граждани.
Чатботът бе разработен във връзка с пандемията COVID-19 и предоставя важна информация за коронавирусната инфекция, обясни Генчо Керезов – заместник-кмет на София по "Дигитализация, иновации и икономическо развитие''.
Услугата дава бърз достъп до информация за конкретните мерки във връзка с пандемията. Въпросите на столичани са свързани с медицинската помощ и възможностите за тестване в София, както и към секциите, които са свързани с различни действия при наличие на потвърден случай на заразяване.
Коментари
Последни
Пет столични района се включиха в концерт за Доброто
Концерт под надслов „Да бъдем добри! Да бъдем съпричастни!“ обедини пет столични района ... Прочети още...
Задържаха чужденка в София, купила телефони за над 35 000 лв. с измама
Столични полицаи задържаха чужда гражданка, направила скъпи покупки с чужд платежен инструмент, съоб... Прочети още...
Двама буйстваха във влака от Пловдив за София
Двама мъже попаднаха в ареста заради вандалски прояви във влак, пътуващ по направлението Пловдив &nd... Прочети още...
Започва работа по подобрения на ключови булеварди в центъра на София
Предстоят редица подобрения в движението по ключови булеварди в центъра, които да дадат алтернатива ... Прочети още...
Виж също
closeЗам.-кмет: Дейностите по столичния бул. „Филип Кутев“ трябва да п......
Строителните дейности по разширението на бул. „Филип Кутев“ в участъка между бул. „Черни връх“ и...
Прочети още keyboard_arrow_right