Чатботът на Столична община отговори на над 15 хиляди въпроса на софиянци

Чатботът на Столична община отговори на над 15 хиляди въпроса на софиянци

Снимка: bTV

Чатботът „Скили“, който Столична община разработи на сайта си, е отговорил на над 15 хиляди въпроса на повече от 5 хиляди граждани.

Чатботът бе разработен във връзка с пандемията COVID-19 и предоставя важна информация за коронавирусната инфекция, обясни Генчо Керезов – заместник-кмет на София по "Дигитализация, иновации и икономическо развитие''.

Услугата дава бърз достъп до информация за конкретните мерки във връзка с пандемията. Въпросите на столичани са свързани с медицинската помощ и възможностите за тестване в София, както и към секциите, които са свързани с различни действия при наличие на потвърден случай на заразяване.

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2,21747
  • USD
    2,00516
  • CAD
    1,48428
  • CHF
    2,04478
  • JPY
    1,40273
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

Зам.-кмет: Дейностите по столичния бул. „Филип Кутев“ трябва да п......

Строителните дейности по разширението на бул. „Филип Кутев“ в участъка между бул. „Черни връх“ и...

Прочети още keyboard_arrow_right