Възстановява се присъственото обучение за паралелките, в които 30% от учениците искат да се върнат в училище с тестване или „зелен сертификат“. Досега, ако за 50% от учениците нямаше съгласие за изследване или „зелен сертификат“, целият клас оставаше в електронно обучение, което ощетяваше желаещите да учат присъствено, съобщиха от МОН.
Чрез намаляването на изисквания процент в училище ще се върнат повече деца, които сега са вкъщи заради отказа на своите съученици или на техните родители за изследване за COVID-19 веднъж в седмицата. Промяната беше направена с решение на Отрасловия съвет за тристранно сътрудничество в областта на средното образование на 9 декември.
Несъгласните с щадящите тестове ще продължат да се обучават от дистанция. Според насоките за обучение в условията на извънредна епидемична обстановка училищата ще осигуряват на тези деца и младежи синхронно или асинхронно обучение в зависимост от своите възможности.
Междувременно вече са осигурени необходимите тестове за изследване на всички ученици в страната за COVID-19 до Коледната ваканция.
Коментари
Последни
Двудневен празник събира малки и големи в столичния парк Лагера
Жителите и гостите на район „Красно село“ ще мигат да се включат в двудневен пролетен пр... Прочети още...
София и Софийска област с нови областни управители
София и Софийска област, както и областите Ловеч, Русе, Силистра и Сливен имат нови областни управит... Прочети още...
Задържаха чужденка в София, купила телефони за над 35 000 лв. с измама
Столични полицаи задържаха чужда гражданка, направила скъпи покупки с чужд платежен инструмент, съоб... Прочети още...
Столичани за подлеза пред Централна гара: Ужасно е, тъмно е… а как мирише (ВИДЕО)
Столичани се оплакват, че подлезът на метрото пред Централната гара тъне в тъмнина и мизерия. Във Фе... Прочети още...
Виж също
closeПърви случай на подварианта Пирола на Covid-19 беше установен в С......
В София е бил регистриран първи случай на подварианта Пирола на варианта Омикрон на COVID-19, показват данните в сайта н...
Прочети още keyboard_arrow_right