Започва кампания #Следвайогъня - крачка към по-автентична дигитална реалност

Започва кампания #Следвайогъня - крачка към по-автентична дигитална реалнос

Снимка: pixabay

Социалните медии доказано моделират както реалността ни, така и самите нас, въпреки, че все още няма налични изследвания за това как точно влияят на живота на българите и на различните поколения. Има различни тенденции в употребата им, като най-разпространена сред тях е така наречената „токсична позитивност" – стремеж към изразяване основно на положителни мисли и чувства и пренебрегване на реалното емоционално състояние.

Това само по себе си неминуемо довежда до разминаване между лицето, което показваме в социалните мрежи и истинската ни същност, както и до разпространяване на грешна информация относно това как живеем живота си.

Сред другите актуални тенденции са кибертормозът, тревожността, липсата на увереност и внушеното чувство за ниска самооценка, което се появява при вида на много по-успешни, добре изглеждащи и харесвани хора от нас самите.

Нов феномен е и склонността постоянно да се сравняваме с околните, както и една от най-разпространените съвременни поведенчески концепции FOMO (Fear Of Missing Out) – страхът от социално изключване и притеснението от пропускане на информация и моменти, които биха били значими за нас.

Според проучване, посветено на темата, 56% процента от хората се страхуват да не пропуснат различни събития и новини, ако са далеч от социалните мрежи, а 60% правят спонтанни покупки именно заради FOMO. Изброените по-горе са само част от социалните феномени, с които съвременните поколения трябва да се борят, за да съхранят своята автентичност и да останат верни на истинските си вярвания и желания. 

Като бранд, който вече 30 години споделя посланието да бъде верен на себе си и да следва вътрешния си глас, за да се отличава по собствен и неповторим начин, Nova Brasilia приема темата за въздействието на социалните мрежи изключително сериозно.

За да постигне действителна промяна в трансформирането на потребителските нагласи за последствията от употребата на социалните мрежи, брандът дава началото на #Следвайогъня – нова кампания, насочена най-вече към хората, които използват активно социалните мрежи и съответно се сблъскват с проблема на „токсична позитивност" най-често и отблизо.

Нейната основна цел е да създаде осведоменост и ангажираност относно наболелия проблем и да направи първата крачка към една по-автентична дигитална реалност. Кампанията #Следвайогъня ще се осъществи съвместно с някои от най-харесваните и актуални български инфлуенсъри, обединени от общи характеристики и имащи отношение по темата.

Георги Блажев, Стефани Петкова, Ива и Радостин Кузманови, както и шеф Светлана Илиева, са познатите лица, които ще обединят усилия в подкрепа на каузата. Заедно с последователите си, всички те ще разкажат личните си истории и досег до проблема, както и последствията, които той може да донесе със себе си и начини, чрез които да ги предотвратим.

Инициирането на подобна кампания е естествено продължение на социалната ангажираност на Nova Brasilia, в рамките на която брандът активно окуражава себеизразяването, спонтанността и премахването на някои обществени бариери, които ограничават личния ни потенциал. #Следвайогъня е израз на дългосрочния стремеж на Nova Brasilia да стимулира автентичността във всичките ѝ форми и да допринася за това да живеем хармонично в собствената си реалност.

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Анкета

Ще избере ли СОС председател?
  • Да, ще избере (21%, 32 Гласове)
  • Няма да избере (26%, 41 Гласове)
  • Да, на ротационен принцип (12%, 18 Гласове)
  • Ще има нови избори (30%, 46 Гласове)
  • Ще почакаме до пролетта (12%, 18 Гласове)
Общо гласували: 155 Обратно към гласуване

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2,21747
  • USD
    2,00516
  • CAD
    1,48428
  • CHF
    2,04478
  • JPY
    1,40273
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

Такситата в София излизат на безсрочен протест: Кметът излъга, че......

Таксиметровите шофьори започват безсрочен протест в София. Той се организира от Националния таксиметров синдикат, съобща...

Прочети още keyboard_arrow_right