Някои клиентите на ЧЕЗ ще получат 2 фактури заради оптимизация

photo_library
  • Отчитане на електромери

    Снимка: CEZ.BG

  • Графика на ЧЕЗ

    Графика: CEZ.BG

Не се вдига цената на тока, променя се графикът за отчитане

Енергоразпределителното дружество ЧЕЗ прави оптимизация на дейността по отчитане на консумираната електроенергия от клиентите и клиентите ще получат по две сметки за месец. Това е с цел да се подобри организацията и разпределението на маршрутите на инкасаторите.

Поради промяна в графика за отчитане някои абонати на „ЧЕЗ Електро България" АД е възможно да получат не една, а две фактури. Те може да са за различни отчетни периоди в рамките на месец, обясняват от дружеството. А потребителите ще получат предварително писмо.

От ЧЕЗ заявяват, че няма промяна в цената на електроенергията. Всяка от фактурите ще бъде издадена, както и досега, на базата на извършен отчет на реално консумираната електроенергия за всеки период.

Следващите фактури ще се издават и изпращат регулярно, съобразено с новият график на отчитане. Информация за срока на следващото отчитане и срока на плащане ще бъде налична в следващата сметка. От компанията обясняват (виж снимка 2) как точно ще се извърши промяна в отчитането и фактурирането.

 

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2,21747
  • USD
    2,00516
  • CAD
    1,48428
  • CHF
    2,04478
  • JPY
    1,40273
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

ЕРМ Запад и ТУ-Габрово ще си партнират в подготовката на специали......

Техническият университет–Габрово и ЕРМ Запад – компанията, която поддържа електроразпределителната мрежа в З...

Прочети още keyboard_arrow_right