Общински съветник от СОС: МОН пак спи, допусна поредната провокация за деца в III и IV клас

Общински съветник от СОС: МОН пак спи, допусна поредната провокация  за дец

Снимка: Столица.bg

В училище, в онлайн часовете по компютърно моделиране питат кой пол е потребителя на платформата, т.е. ученикът – мъж, жена, небинарен, друг пол.

В училище, в онлайн часовете по компютърно моделиране питат кой пол е потребителя на платформата, т.е. ученикът – мъж, жена, небинарен, друг пол. От това се възмущава общинският съветник от СОС Карлос Контрера, председател на "Патриоти за София".

За "небинарен" и "друг пол" той е разбрал от коментари на недоволни родители в социалната мрежа, след което е направил проверка. Въпросите за полово определение на третокласници и четвъртокласници са зададени при формата за регистрация за ползване на програмата за компюрърно моделиране, пусната из българските училища с одобрението на МОН. 

В имейл до медиите общинският съветник в София изразява несъгласието си, направи гневен коментар в социалната мрежа и очаква отговор от МОН. "Що е то небинарен ученик в 3-и клас? Що е то ученик от друг пол в 4-и клас? Кому е нужно това упражнение и според МОН колко точно пола има? Искам точен и ясен отговор от експертите там", категоричен е още Контрера.

Ето и останалата част от гневната позиция на Контрера във Фейсбук:

Оказа се, че това е визуален език за програмиране, подходящ за деца между 8 и 16 години, чиято цел е лесно създаване на игри и мултимедия, за да бъдат обучаващите се по-подготвени за навлизане в компютърното програмиране. Не става ясно обаче защо и на какво основание въпросната програма за моделиране в регистрационната си форма е разпросранена в българското средно образование с твърдения, че съществува „небинарен“ пол (каквото и да значи това) или „друг пол“... Очевиден е дисбалансът между целения ефект от програмата и това, което тя се опитва да внушава. Що е то небинарен ученик в 3-и клас? Що е то ученик от друг пол в 4-и клас?!

Отново ставаме свидетели на поредното безумие в образователната ни система, като през задния вход се вкарват всякакви внушения за пети, десети, петнадесети и петдесет и пети пол. Нещо повече – втълпява се на най-малките, че има нещо като „то“, което ни е мъж, ни е жена, а там нещо си – „бинарно“, може би? Кому е е нужно това упражнение и според МОН колко точно пола има? Искам точен и ясен отговор от експертите там.

Цялото това промиване на мозъци взема вече отвратителни размери, особено като се трови съзнанието на децата. Първо беше опитът да се заличат майката и бащата като понятия и да се заместят с „Родител 1“ и „Родител 2“, сега и това.

Нямам нищо против въвеждането на нови и модерни модели на обучение, включително на подобни интерактивни форми и програми за компютърно моделиране. Къде е обаче логиката през програмка за направа на проста детска игра да се внушава на деца, че са безполови или разнополови (извън биологично доказаните мъжки и женски пол).

Очаквам все пак МОН да дадат някакво адекватно обяснение, както и да кажат официално, според тях колко пола съществуват на този свят и по-конкретно, за да не ги затруднявам, на територията на Република България.

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Анкета

Ще избере ли СОС председател?
  • Да, ще избере (21%, 31 Гласове)
  • Няма да избере (26%, 38 Гласове)
  • Да, на ротационен принцип (12%, 18 Гласове)
  • Ще има нови избори (31%, 46 Гласове)
  • Ще почакаме до пролетта (11%, 16 Гласове)
Общо гласували: 149 Обратно към гласуване

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2,21747
  • USD
    2,00516
  • CAD
    1,48428
  • CHF
    2,04478
  • JPY
    1,40273
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

Слониците в столичния зоопарк се изкъпаха в дъжда (ВИДЕО)...

Лошото време преди дни изобщо не притеснява слониците Фрося и Луиза в столичния зоопарк. Въпреки ниската температура и в...

Прочети още keyboard_arrow_right