Ученици от 7 и 8 клас на столичното 119 СОУ "Академик Михаил Арнаудов" се включиха в състезание за разработване на успешни маркетингови подходи за реклама на истински продукти. Става дума за инициативата "The Code". А бизнес ментори на децата са екип от маркетинговата агенция Dentsu Aegis Network Bulgaria.
Директорът на училището - Диян Стаматов поздрави младите хора за включването им в състезанието и наблегна на уменията, които ще развият те чрез участието си в надпреварата. Знания, които са важни днес, но ще стават все по-важни и ценни в бъдеще,допълни директорът.
Йордан Стоянов от екипа на "Джуниър Ачийвмънт България" запозна учениците с някои от инициативите на организацията, в които могат да се включат през годината.
Коментари
Последни
Ограничават движението в центъра на София за 6 май
Столична община въвежда временна организация за движението в центъра на София за честването на 6-ти ... Прочети още...
Шофьор на Ибиза събра топките на столичен булевард (СНИМКИ)
Шофьор на Сеат Ибиза изпробва късмета си и на автомобила му на Великден. Не е ясно как е шофирал, но... Прочети още...
Тръпката е в Шампионска Лига: 4 отбора, 3 двубоя до края и 1 голям фаворит
Шампионска Лига предложи изключителни емоции през тази седмица и след 7 дни ще знаем кои ще са отбор... Прочети още...
НСО забрани дронове на Великден и Гергьовден в София
Националната служба за охрана (НСО) забрани дроновете в София по време на Светата литургия за Възкре... Прочети още...
Виж също
closeЗапочна второто косене в столичния Изгрев...
Започна второто косене на тревните площи, за тази календарна година в столичния район „Изгрев“, съобщава кме...
Прочети още keyboard_arrow_right