Над 44 600 телефонни сигнала са обработени от Столичен инспекторат за 2023 г.

Над 44 600 телефонни сигнала са обработени от Столичен инспекторат за 2023

Снимка: Столичен инспекторат

Общо 44 644 сигнала са подадени по телефона на Столичен инспекторат за периода януари – октомври 2023 г., съобщават от ведомството.

На ден диспечерите провеждат над 200 разговора, свързани със сигнали като: координация за изпълнението на дейностите между фирмите по чистота, която се извършва на територията на столицата,  междуведомствени и институционални служби, както и сигнали на граждани.

Оперативният център на Столичен инспекторат работи 24/7 и отговаря за неспешни сигнали, които са свързани с компетенциите и правомощията на инспектората и следи в реално време ситуацията на територията на столицата и своевременно може да изпрати  мобилни екипи от Столичен инспекторат  на място за проверка и по-нататъшни действия.

До сега само от граждани са постъпили 34 124 сигнала, като от тях 6 306 не са били свързани с компетентността на службата. 

„Хората най-често питат за проблеми с комуналните услуги като: сметосъбиране, миене, графици за  изхвърляне на едрогабаритни отпадъци, графици за зелени или опасни отпадъци, за подменя на  контейнер, как може да се промени часа на  сметосъбирането. Пристигат и сигнали за лаещо куче в апартамент или куче без намордник, шум от  ремонти, горене  на открито и замърсяване от отпадъци на обществени площи, изоставени стари коли и други далеч не свързани с работата на институцията.“, посочват от Инспектората.

От там уточняват, че през годините се е изградило доверие от страна на гражданите и все повече звънят за различна информация, която не могат да намерят другаде. Доказателство за това са  благодарствените писма и обаждания за бързо разрешени случаи и предоставена навременна и полезна информация.

Диспечерите в Оперативния център координират чрез районните инспекторати доброволческите кампании по почистване на Столична община, както и всички разрешени мероприятия, които се провеждат в града.

„Всеки сигнал, който постъпва, се регистрира и ако не може да бъде разрешен от Инспектората, се препредава на съответното звено за предприемане на действия. За диспечерите няма маловажен сигнал, за всеки проблем, независимо от какво естество е, се търси решение. Няма и ненатоварен сезон. Призоваваме гражданите при подаване на сигнал да бъдат максимално точни и коректни, както и да знаят, че анонимни сигнали не се приемат““, допълват от Столичен инспекторат.

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Анкета

Ще избере ли СОС председател?
  • Да, ще избере (21%, 32 Гласове)
  • Няма да избере (26%, 40 Гласове)
  • Да, на ротационен принцип (12%, 18 Гласове)
  • Ще има нови избори (30%, 46 Гласове)
  • Ще почакаме до пролетта (12%, 18 Гласове)
Общо гласували: 154 Обратно към гласуване

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2,21747
  • USD
    2,00516
  • CAD
    1,48428
  • CHF
    2,04478
  • JPY
    1,40273
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

За 2 млн. лв. Столична община почиства 278 речни участъци, общо 1......

Столична община почиства 278 речни участъци с обща дължина 130 км, съобщиха от Московска 33. В началото на май стартира...

Прочети още keyboard_arrow_right