„Софийска вода“ откри трети голям и модерен център за клиенти

източник: Дарик

Днес бе открит нов Център за обслужване на клиенти на „Софийска вода“, който се намира на партерния етаж на ЦУМ, бул. „Мария Луиза“ 2. Той ще работи с удължено работно време от 09:00 ч. до 20:00 ч. в делнични дни и от 10:00 ч. до 16:00 ч. в събота, по подобие на другия нов център в Мега Мол, Люлин. Така „Софийска вода“ гарантира функционално разделение на услугите, което води до пестене на време. Обособени са гишета за плащане на сметки и различни такси, за предоставяне на информоция и бързи услуги, както и за заявяване на услуги, изискващи повече време за работа с клиентите, информира Дарик. Центровете са снабдени с електронна система за ред на обслужването с номерирани билети. Обособено е и място с удобни столове за изчакване на ред. Там са поставени контакти за зареждане на телефони, има и безплатен достъп до интернет. От днес, 28 юни, преустановява работа клиентският център в „Зона Б-5“. Центърът на дружеството в НАГ на ул. „Сердика“ ще приема само техническа документация за нови връзки към ВиК мрежата. „Софийска вода“ е единствената, която има  Мобилен център за обслужване на клиенти – бус,  оборудван с всички необходими технологии, за да осигурява пълен набор  от услуги, които се предлагат от стационарните клиентски центрове на компанията.

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2,21747
  • USD
    2,00516
  • CAD
    1,48428
  • CHF
    2,04478
  • JPY
    1,40273
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

Столичен инспекторат направи регистър на драскачите, изпраща го н......

Столичен инспекторат е подготвил регистър на графитери, които редовно си оставят "подписа" върху ремонтирани и изчистени...

Прочети още keyboard_arrow_right