Демократична България: Ще сложим край на войната по улиците и булевардите на София след местните избори

Демократична България: Ще сложим край на войната по улиците и булевардите н

Снимка: Столица.bg

Изказваме най-искрени съболезнования на семейството на загиналия 15-годишен Филип, убит от пиян шофьор с 2.08 промила алкохол в кръвта на пешеходната пътека на ул. “Гурко” и “Шишман”.

Това заявяват в позиция общинските съветници на “Демократична България” в Столичния общински съвет и напомнят, че като са предлагали десетки мерки срещу войната по софийските пътища, които обаче остават неприети.

“За нас най-важни са животът и здравето на софиянци. Затова се ангажираме да прекратим войната по улиците и булевардите на София веднага след местните избори, когато ще участваме в новото управленско мнозинство в СОС. Ще предприемем всички възможни мерки, които са в компетенциите на Столична община и Общинския съвет.

Част от тях са:

1. Организиране на кампания „Не карам пил!“, която да настрои обществото абсолютно категорично срещу шофирането след употреба на алкохол и наркотици.
2. Монтаж на стотици камери в целия град, които да засичат автоматично всички нарушения за превишена скорост или преминаване на червен светофар. Данните за тези нарушения ще се предават автоматично на МВР.
3. Интензивна работа с МВР, които да връчват и събират наложените глоби по нарушенията от камерите на Столична община. По този начин усещането за безнаказаност при шофьорите ще бъде пречупено.
4. Въвеждане на по-голяма зона с ограничение 30 км/ч., както и автоматично наказание с видеокамери при превишаването на скоростта.
5. Поставяне на физически елементи по пътните ленти, които да карат шофьорите да намаляват скоростта. Това не са само повдигнати полицаи, а също така острови, завои, различна настилка и т.н.
6. Изчистване на тротоари и кръстовища от неправилно паркирали коли.
7. Ангажиране на ресурса на Общинска полиция, която да е на улицата и да участва във борбата срещу войната по пътищата.
8. Навременни и качествени ремонти на пътната инфраструктура, за да не бъде тя причина за инциденти.
9. Обезопасяване на спирките на градския транспорт.
10. Преместване на неправилно паркирани автомобили, като с приоритет да се местят тези, които са най-опасни за видимостта и проходимостта на тротоари и пешеходни пътеки.

11. Пешеходни зони и улици, по които няма как физически да премине автомобил.
12. Анализ на голямо количество кръстовища с цел подобрение на безопаснотта в тях.
13. Изготвяне на единен транспортен модел, който да даде ясна информация за целия трафик в града, за да може да се извършва впоследствие и адекватна транспортна политика.
14. Въвеждане на бус ленти и физическо ограничаване на трамвайните трасета, за да стане градския транспорт бърз и удобен.
15. Намаляване на времето за чакане и повече линии на градския транспорт, за да стане предпочитан пред личния автомобил.
16. Оптимизиране на работата на Центъра за управление на трафика с цел намаление на пътните инциденти.
17. Подновяване на хоризонталната и вертикалната маркировка на улиците и булевардите на София.
18. Довършване на незавършените булеварди, за да се разделят транспортните потоци и да се изкарат от центъра на града.
19. Съдействие на АПИ за довършване на Софийски околовръстен път.
20. Изграждане на велоалеи, за да облекчим автомобилния трафик.

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Анкета

За кого ще гласувате за кмет на София на балотажа в неделя?
  • Васил Терзиев (42%, 183 Гласове)
  • Ваня Григорова (37%, 159 Гласове)
  • Не подкрепям никого (13%, 55 Гласове)
  • Ще отида за гъби (9%, 37 Гласове)
Общо гласували: 434 Обратно към гласуване

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2,21747
  • USD
    2,00516
  • CAD
    1,48428
  • CHF
    2,04478
  • JPY
    1,40273
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

Разпечатат чувалите с бюлетините от машинното гласуване в София...

Чувалите с бюлетини от всички над 1500 секции, в които се е гласувало с машини в София, да бъдат разпечатани. Това реши ...

Прочети още keyboard_arrow_right