Родители питат кмета Фандъкова кога ще се слеят столичните 76. ОУ и 32. СУ

Родители питат кога ще се слеят столичните 76. ОУ и 32. СУ

Снимка: Google Maps

Родители на ученици от столичното 32.СУИЧЕ „Св. Климент Охридски" настояват за сливане на училището със съседното 76. ОУ "Уилям Сароян".

Те се обръщат с отворено писмо до кмета на София Йорданка Фандъкова, заместник-кмета Мирослав Боршош и председателя на СОС Георги Валентинов Георгиев във връзка със забавеното решение на местния парламент, което предвижда сливането на двете учебни заведения.

През месец март т.г. кметът на район „Възраждане“ Савина Савова внесе доклад с предложението в Столичен общински съвет.

Искането e било включено в дневния ред на заседанието на местния парламент от 25 май т.г., но е отпаднало по неясни причини.

Родителите призовават предложението да се разгледа в оставащите две заседания на СОС, преди излизането на общинските съветници във ваканция. Те са сигурни, че по този начин децата им ще получат по-добри условия, тъй като при сливането на двете училища, ще се осигури едносменен режим.

Според Закона за училищно и предучилищно образование, всички училища трябва да преминат в едносменен режим. Това многократно е обявявано за национален приоритет на не едно правителство.            

Припомняме, че преди време родители влязоха в спор с районния кмет, тъй като не бяха съгласни със сливането на двете училища. Мотивите им бяха, че не желаят по-малките ученици да са в едно училище с по-големи.

Родители протестираха срещу сливането на столичните 76. ОУ и 32. СУ

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2,21747
  • USD
    2,00516
  • CAD
    1,48428
  • CHF
    2,04478
  • JPY
    1,40273
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

Таксита излязоха на протест заради закриването на стоянки в София...

Около 20 таксиметрови коли излязоха на протест в столицата днес. Демонстрацията беше организирана от Националния таксиме...

Прочети още keyboard_arrow_right