Всички центрове за обслужване на клиенти на „Софийска вода“ вече са снабдени с бутон за хора в неравностойно положение, съобщават от дружеството.
С натискането му хората с различни затруднения се обозначават в системата за управление на опашки и поучават номер, който им дава предимство. Издадените посредством бутона номера се обслужват приоритетно.
Бутонът е обозначен с надпис, както на български език, така и на брайлова азбука за незрящи и е разположен на подходяща за клиенти с двигателни проблеми височина.
Въвеждането на система за приоритетно обслужване на хора в неравностойно положение е поредна стъпка в усилията на „Софийска вода“, част от Веолия, да бъде достъпна и на разположение на всички свои клиенти.
Коментари
Последни
За 2 млн. лв. Столична община почиства 278 речни участъци, общо 130 км
Столична община почиства 278 речни участъци с обща дължина 130 км, съобщиха от Московска 33. В нача... Прочети още...
Жена открадна кутия с дарения за трансплантация от денонощен магазин в София
Нагла жена открадна кутия с дарения от денонощен магазин в София, съобщи Нова телевизия. Средствата... Прочети още...
Подмяна на кран спира водата в част от столичния жк "Връбница"
Софийска вода временно ще прекъсне водоснабдяването в част от жк "Връбница" 1 заради ремонт - подмян... Прочети още...
Синя и зелена бюлетина за изборите 2 в 1
Бюлетините за изборите 2 в 1, които ще се проведат на 9 юни, ще бъдат в различни цветове, за да не с... Прочети още...
Виж също
closeТаксита излязоха на протест заради закриването на стоянки в София...
Около 20 таксиметрови коли излязоха на протест в столицата днес. Демонстрацията беше организирана от Националния таксиме...
Прочети още keyboard_arrow_right