Специален бутон ще помага на трудноподвижните клиенти на Софийска вода

Специален бутон ще помага на трудноподвижните клиенти на Софийска вода

Снимка: "Софийска вода"

Всички центрове за обслужване на клиенти на „Софийска вода“ вече са снабдени с бутон за хора в неравностойно положение, съобщават от дружеството.

С натискането му хората с различни затруднения се обозначават в системата за управление на опашки и поучават номер, който им дава предимство. Издадените посредством бутона номера се обслужват приоритетно.

Бутонът е обозначен с надпис, както на български език, така и на брайлова азбука за незрящи и е разположен на подходяща за клиенти с двигателни проблеми височина.

Въвеждането на система за приоритетно обслужване на хора в неравностойно положение е поредна стъпка в усилията на „Софийска вода“, част от Веолия, да бъде достъпна и на разположение на всички свои клиенти.

Времето в София

Въздухът в София

Присъединете се
към нашата общност
във Вайбър

viber-button

Фиксинг на БНБ

  • EUR
    1.95583
  • GBP
    2,21747
  • USD
    2,00516
  • CAD
    1,48428
  • CHF
    2,04478
  • JPY
    1,40273
Реклама

Коментари

Реклама

Последни

Реклама

Виж също

close

Таксита излязоха на протест заради закриването на стоянки в София...

Около 20 таксиметрови коли излязоха на протест в столицата днес. Демонстрацията беше организирана от Националния таксиме...

Прочети още keyboard_arrow_right